alt man klarer.. og vinnerlykke

Dagene går i ett og jeg må virkelig fokusere og lande på rett dag
Det er 3. juledag!
Og det er tirsdag 😀

Det blåser og sludder og snør og regner innimellom

I dag blei det treningsøkt etter lufteturen med Leia 🚶‍♀️🐕

Inspirert av bloggvennen Utifriluft 💃

👏👏👏

En panelovn har røket ute i huset mitt i Kvalsvika, så i dag blir det handel på Elkjøp!
Panelovn er kjøpt og da er det å skride til verks og få den opp

Jepsipepsi
Alt går med det rette utstyret 😉

Og ikke har jeg hentet post der ute på en stund heller, og gjett hva som lå der 🤩

Brev fra bloggeren BUNNY

Og den heldige meg pga julekalender og rette svar i ventetida 👏

Ingen gevinst i flaxloddet -men spennende var det å skrape 😁⭐️

Og Lykke-engelen er festet på nøkkelknippet 😄

Tusen takk,  Bunny!

 

På vei fra Kvalsvika til Fosnavåg, var det store bølger i havet/tung sjø, og det slo godt inn mot land.
Dette er det jeg ikke ser lenger, når jeg ikke er så ofte på disse kanter lenger

 

 

 

#3juledag

6 kommentarer
    1. Hihi, så gøy at jeg inspirerte deg, Mette! I morra tidlig er det trening for meg igjen – her går det unna…..! Koselig med den engelen fra Bunny – jeg har min på bobil-nøklene….! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg