byvandring.. invisalign/usunlig tannregulering… og bare gjør det!

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund surrer God morgen Norge på TV og frukosten er inntatt og kaffe nytes.
Dagen starter tidlig da moderen skal fornye sitt sertifikat og vi må kjøre til Biltilsynet og ordne dette.
Timeavtale.
Og denne dama må ha god tid på seg, ikke noe stress, og da blir dagen så mye bedre.
Ute skimtes stjerner på himmelen, det begynner lysne og været skal bli fint har YR lovet.
Ellers tenker jeg litt på huseiere rundt om…
I alle fall på disse kanter…
Det er visst rene skjære “muse-året” i år!
Hjelp!
Håper virkelig ikke JEG får besøk av mus – og tenker jeg er heldig som har katt som sniker seg rundt og passer på
😀
Mr Sniff ordner opp!

 

 

I bloggverden er det slik i dag:

 

Plass nr. 25 = KJERRINGTANKER
Byvandring

 

Plass nr. 55 = ANDREA BADENDYCK
Invisalign/Usunlig tannregulering – 5 år etter – gammelt innlegg fortsatt…

 

og

 

Plass nr. 100 = HEGES LILLE ROM
Bare gjør det!

 

 

Kjenner det på gikta….
De sa det “før i tida”..
Og vi sier det nok den dag i dag også.
“Kjenner det på gikta”
Og man forstår ikke smerten før man er der selv…
Og ingen ønsker være der, tro meg!
Å være revmatisk er noe skitt!
Smerten du ikke aner noe om før du kjenner den på kroppen og inn i beinmargen, selv.
Tannverken som til tider gjør deg til et monster for di det er så smertefullt.
Kjenner det på gikta ja…
Det råe været…

 

Nå er både jeg og du snart utdannet innen usynlig tannregulering 😀

 

Ta vare på de rundt deg!
Ja året 2020 nærmer seg en ende…
Covid-19 består fortsatt..
Vi må høre på og ta til oss reglene og overholde de.
Kjedelig ja…
Men vi må tenke på de eldre.
Jeg ønsker IKKE være den som drar korona inn på MIN arbeidsplass.
Får EN det, da er det gjort….
Tenk over hva som er viktig for deg.
En dag av gangen og så ordner det seg etter hvert.

 

STÅ DEG VEL!

 

 

#bloggere #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #blogglisten

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg