enda et Ă„r – vĂŠr stolt

FREDAG

Og det er den 13.

I gĂ„r var det altsĂ„ 12. desember, min bursdag og det var fullmĂ„ne 🙂

 

 

SÄ har enda et Är passert og jeg har gÄtt fra Ä vÊre 51 Är til Ä bli 52.

 

 

Det er ikke vĂŠrst det altsĂ„. NĂ„ er det et nytt Ă„r – et helt Ă„r til neste gang jeg fyller Ă„r. Det er egentlig veldig stort Ă„ tenke pĂ„. Og jeg fĂžler meg takknemlig over Ă„ fĂ„ lov Ă„ vĂŠre tilstede  – sĂ„ frisk som jeg egentlig kan klare Ă„ vĂŠre.
Glad for Ä vÊre tilstede her pÄ jorda.

 

 


Og fÄ samlet gode venner.
Ikke sÄ mange har anledning denne tiden pÄ Äret.
Det er sÄ mye som skjer.

Men noen kom – og vi kosa oss med pizza  og iskake – brus og kaffe og ikke minst; den gode praten.

 

 

SÄ fÄr man tenke positivt pÄ at alderen innhenter en Är etter Är. Det skal man vÊre stolt over. Det er nok av de som ALDRI har fÄtt oppleve Ä bli hverken 51 eller 52.
Det prÞver jeg Ä tenke pÄ.
METTE, DU ER HELDIG!

 

CARPE DIEM

GRIP DAGEN

Og det er alltid morsomt med gaver da <3 
Selv om det ikke er det viktigste 😀

Heldige meg!!

 

 

 

#bursdag #duerheldig #fredagden13 #ÄblieetÄreldre #feirebursdag #heldig #carpediem #gripdagen #heldigemeg #vÊrstolt

8 kommentarer
    1. sÄ koslig att dagen ble fin ,ja vi mÄ vÊre takknemlige hver gang vi fÄr fylle Är,og att en trives i livet er jo godt,da har mann et godt liv :=) blir nye fine gensre pÄ pinnen nÄ da siden du fikk den lekre boken

    2. Oisan, gikk visst glipp av at du hadde bursdag i gĂ„r, synes du nettopp hadde det jeg 😳😀
      Gratulerer sĂ„ mye med overstĂ„tt dag! 😍⚘Veldig greit Ă„ bli et Ă„r eldre ja 🙂 Bursdagsklem pĂ„ etterskudd ❀

    3. SĂ„ fint skrevet om det Ă„ bli eldre. Vi kan “sutre” over rynker og litt knirk her og der, men det er jo bagateller i den store sammenhengen. Innimellom butter livet litt…men uten de smĂ„ kneikene ville vi kanskje heller ikke ha verdsatt de “smĂ„ gledene” like mye.💕

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg