etter hetebølgen kom nordavinden…. men jeg klager ikke…

ONSDAG

Og tur i bygda og til Mulevika,
med turvennen, hunden Leia 🙂

Sommerheten er borte vekk og kald nordavind og skodde har tatt over…………..

Men, jeg klager ikke 🙂

Vi velger selv hvor vi vil bo – og da får man været på kjøpet, okke som.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En kald med innholdsrik dag for hund og menneske.

 

 

 

#formasjonerisanden #mulevika #nordavind #onsdag #hundenLeia #shetlandsheepdog #dyreliv #hundogmenneske #hundeliv #hund #juni #bygda #vindihåret #detblomstrer #kaldnordavind #klagerikke

9 kommentarer
    1. Nydelige bilder, Mette! Ja, vi velger selv hvor vi skal bo… men jeg liker ikke at sommervarmen forsvinner selvom, hihi…. nå kommer regnet hit i morra, tror jeg – hmmm… ja til mere sol! 🙂

    2. nydelige bilder,godt med en tur ut selv i blåsten :=) nå er det første sommeruke så vi får håpe og tro vi får varme dager igjen ,ifølge yr på telefonen min blir det varme dager igjen til helgen,ikke samme sola men varme :=) bare å nyte det vi får

    3. Furet værbitt over vannet….. 🙂 Ja man velger hvor man vil bo. 🙂 Det er så mye annet som kompenserer for “tropiske tilstander”. Vi får likevel satse på at det blir noen flotte dager fremover. 🙂 Det tror jeg på 😀

    4. Du er skikkelig flink til å formidle vær, stemning og situasjon med kameraet👏🏼 Syns jeg kjente nordavinden 😅

    5. Du er skikkelig flink til å formidle vær, stemning og situasjon med kameraet👏🏼 Syns jeg kjente nordavinden 😅

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg