favoritt treningskanaler på youtube…oppskrift på enkle makroner… og diy – pergola..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund er det stupmørkt og tidlig morgen.
Jeg har til sammen fanget hele TO mus i musefelle innendørs…
Har ikke sjekket i dag, og natta har vært fredelig og god.

 

 

I bloggverden ser det slik ut:

 

Plass nr. 25 =  KRISTINE AURE
Favoritt treningskanaler på youtube

 

 

Plass nr. 55  = NASJONALGASTRO
Oppskrift på enkle makroner

 

og

 

Plass nr. 100 = HUSET PÅ LANDET
DIY – Pergola

 

 

Jeg må rett og slett gå inn døra på Aktivsenteret for å få en god treningsøkt.
Direkte melde meg på en time og bli ledet av andre, for å gjennomføre en trening 🙂
Så Yogatimer er helt topp for meg!
Trening ellers trenger jeg ikke se på youtube eller gå innom Aktiv, for det får jeg ute i vår natur hver eneste dag 😀

 

Enkle makroner.
Jeg er ikke superglad i denne kakesorten, og tror ikke jeg kommer til å lage de heller.
Men små og søte er de!

 

Pergola!
Skulle hatt?
Tja…

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #blogglisten #bloggere

6 kommentarer
    1. god morgen .Det var den treninge ja ,jeg er også flink om jeg går til faste timer ,på egenhånd blir det ikke .
      Jeg elsker kokkosmakroner og andre makroner ,men der er heldigvis en smak for alle :=) og pergola ,tja jeg ønsker meg fortsatt en gapahuk

    2. Ser ikke på youtube, men trener jo hjemme – og kjøpte meg jo boka til funkygine…..! Har 3-4 programmer i den som jeg bytter på i styrkeøktene. Ellers er det jo bare å gå, hihi…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg