filmer og serier å sluke

STAR WARS

Har du sett noen av disse filmene?

Jeg har sett de sammen med gutta boys siden de fikk interessen for de da de var små – og i 20 år har de fulgt oss.
Og jeg liker virkelig denne sjangeren.

Jeg føler at de “gamle” filmene er de beste – men, jeg liker også de nyeste nå – som har gått på kino.
Også er jo “prinsesse Leia” i disse filmene 🙂
Og det er faktisk herfra #hundenLeia har fått sitt navn 😀

 

Om du klikker i bildet over her, kommer du inn til trailer for filmen som kom i 2015.

Jeg elsker disse filmene  og kanskje liker du også disse eventyrene?
Og det er kampen for det gode mot det vonde som går igjen her 🙂

 

 

#starwars #serieråsluke #filmerogserieråsluke #anbefalingavserie  #theforce

4 kommentarer
    1. Jeg kan skrive under på at jeg har sett alle disse filmene ♥ Og favoritten er så klart den med Liam Neeson ♥ Og det er bare pga ham så klart 😉
      Dette er ikke en sjanger jeg normalt ville valgt selv, men det er ei greie jeg og mine barn har sammen. Begge mine to elsker Star Wars. Og siste filmen var jeg på premiæren her i byen sammen med min datter. Det var en opplevelse.
      Her i gården har vi både Star Wars Trivia og Star Wars Monopol. Trivia ble litt for vanskelig for meg, for jeg er ikke såååå inni det, men Monopol er jo lettere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg