finn eller forsvinn…usynlig tannregulering og entrecĂ´te…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund er det blitt onsdag morgen, og klokka er 06.30.
Nyhetene strømmer mot meg fra TV2 – frukosten er bankers og jeg skal snart avgårde på dagvakt.
Det er sterneklart ute…
Mulig frost…
Sommerdekk – og må ta det med ro på veien, tenker jeg.

 

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

Plass nr. 25 = NINA UTEN FILTER
Finn eller forsvinn

 

 

Plass nr. 55 = ANDREA BADENDYCK
Invisalign…gammelt nytt  gammelt nytt….

 

og

 

Plass nr. 100 = MATVALØRER
Entrecôte med grønt tilbehør rett fra bonden

 

 

Jeg er ikke ofte innom FINN.NO
Men om jeg er ute etter noe, kanskje jeg er innom der 🙂

Jeg har fortsatt ikke prøvd usynlig tannregulering – men kan ordet utenat nå; INVISALIGN…

Jeg spiser ikke mye kjøtt, joda, av og til gjør jeg jo det, og da er en entrecôte ikke å forakte – iallefall om man er ute på restaurant og spiser 😀

 

 

 

#blogg #blogglisten #bloggeretopphundre #bloggere #blogglistentopphundre

2 kommentarer
    1. Er jo litt inne pĂĽ finn.no og snoker….. pĂĽ bobiler, leiligheter, hytter….. hihi…. er litt moro ogsĂĽ! Tannregulering – niks, verken synlig eller usynlig….. og kjøtt er ok det innimellom! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg