fredag den 13… skjer det noe da..

 

FREDAG DEN 13
Plager meg egentlig ikke – men datoen er jo slående 😀
Hva skjer liksom?!

Og dagen begynner litt slik urven…
Ut og lufte hund og finner ut at jeg skal bestille time og ordne øyenbryn 😀
Litt egenpleie/skjønnhetspleie 🙂
Får time 11.15 pga en avbestilling. SUPERT!

Tur med hund på rotarystien Hareid og det er vakre bekkeblomer over alt nå.

 

 

 

 

Masse spennende lukter for en liten hund 🙂

 

 

 

 

 

Naturens kropp og sjel..

 

 

 

 

 

 

Himmel og hav
Det er til å svime av, av disse dufter…

 

 

LEIA

 

Jepsipepsi!
Så ligger jeg der og får farge 🙂
Pernilles klinikk – fantastisk !

 

Kommer hjem til vakker bukett <3
Tusen takk til C

Det var fint å få bedre farge på øyenbryn – litt slik napping av hår og sånt.

Suse seg hjemover og gå ny runde med Leia 😀
Får trimmet kroppen selv hvor korte turene er.
Hodet er ikke helt med… men følger etter så godt det kan 😀

Det er uansett regn ute, og mye vann langs veien.

 

Alt dette og mere til har vært av innhold denne fredagen så langt – og fortsatt er det mye igjen av den 😀

 

STÅ DEG VEL

 

#fredagdentrettande #naturenskroppogsjel

13 kommentarer
    1. Vakre naturbilder, som alltid 🙂 Oi, det ble skikkelig farge, og flotte bryn. Mine har mye farge og er temmelig viltre. Tør ikke presentere dem for noen profesjonell klinikk… 😀 Må kanskje vurdere det om de grå og gamle, hehe 😉

    2. En fin dag, og flotte vårbilder. Så fin sti å gå på ☺️
      Har aldri farget øyebryn, men det er sikkert veldig kjekt å gjøre det. Nappe dem får jeg gjort 😉
      Koselig å få bukett 🥰
      God helg! 🙂❤️

    3. Ser ut til at du har hatt en super fredag den trettende! Det har jeg også – heldigvis <3 Masse fine bilder – og jeg har også tatt av bekkeblom idag, hihi…! God klem <3

    4. så vakker den turstien er og jeg skjønner godt att Leia vil snuse inn alle goduftene :=) bryn ja ,det skal datteren min ta seg av iallefall klippe litt ,litt usikker på om mørke bryn er fint til mitt veldig gråe hår hi hi,men du ble fin da

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg