fredagsvibber, tantejenter og paragliding…

Utetid en fredag i januar

 

Tungt å bære for den som skal flyge…
Men trugene hjelper på

 

 

 

 

Vi er oppe på Okla og venter på at paraglideren skal bli klar og komme seg i lufta
Og det gjekk bra –  1,5 time i lufta pga godt #heng  gjorde en glad mann – men kaldt var det!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vi tok med trugene ned igjen…. og han sveva og sveva  – han og havørna…

 

 

 

#okla #paraglider #sveve #vinter #fredagsvibber #utetid #kaldtute #fotoglede #fjelltur #januar #januarlys #friluftsliv #turglede #uteglede

8 kommentarer
    1. Wow! Det må være følelse av frihet.. tenk å sveve der og nydelig utsikt! Men jeg hadde nok ikke tørt, litt pysete og traust 😀.
      Ha en fin helg Mette😀.

    2. Det så ut som en fin tur. Og litt action også å følge med på skjønner jeg. Jeg hadde ikke turt å henge sånn tror jeg. Ser LITT deilig ut, men litt skummelt også 🙂

      1. hihi ja jeg føler det bare er skummelt…. men må jo holde de følelsene for meg selv… for han er voksen og kan gjøre som han vil 😀

    3. Så fine bilder. Jeg vil ikke henge der oppe, men jeg liker å se andre gjøre det. Vi har et sånt utspring ikke langt fra oss, og der er det stadig liv. Klemsiklem:)

      1. Ja jeg er ikke særlig begeistret for hobbyen hans… men hva jeg JEG gjøre…. han er voksen… og når han lander er jeg lettet <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg