full storm – etter storm kommer stille

 

VÅTT VÅTT VÅTT

Vi bor slik utsatt til – at når det er meldt storm og man ser at det er målt orkan i kasta ved Måløy….Ja da er det orkan i kasta rett gjennom bygda her jeg bor også.
Full storm ved stadt – og orkan i kasta.

Det er ikke særlig morsomt – og jeg tenker av og til at nåååååå  – nå smeller det – nå letter taket eller nå kommer vinduet inn i stua…..

Ute øser regnet ned – det er onsdag – ny dag og nye muligheter.

Etter storm kommer stille 🙂

Dette veret blir man rett og slett ikke klok på.

Og jeg må bare ta meg en tur ut med hunden uansett hvor vått det er.

 

 

 

 

 

 

 

 

#hanen står standhaftig ved sjøbudene i bygda 🙂

 

 

 

 

Jeg talte hele SYV #tjeld i dag – og det var ikke så mange her i fjor 🙂

 

 

 

 

 

 

 

Jepsipepsi!

Vått vått vått   men tur i bygda vart det for hund og menneske 😀

 

 

 

 

#regn #dagen #onsdag #utetid #utpåturaldrisur #turibygda #etterstormkommerstille #våttvåttvått #hundenleia #natur #gollenesetfyr

6 kommentarer

Siste innlegg