Geirangerfjorden feriesenter – grand prix..

Godmorgen fra Geirangerfjorden Feriesenter 🇧🇻

Ferga Geiranger-Hellesylt

🚢

I går hilste vi på noen av de som driver campingplassen.  Veldig hyggelige 🌻

Dette er en generasjons familiebedrift som så mange andre 😊

Hotellet her åpner 25. Mai.

Hyttene ser veldig innbydende ut.

Plassen er bare perfekt!

Det eneste minuset er at de vil ha 10kronere i dusjen for varmt vann. Det er ikke nødvendig synes vi. Da kunne de heller lagt det inn i døgnprisen.

🚿

Vi har uansett dusj I bobilen for litt “kattevask ” om nødvendig.

Går helt fint det 🧼

 

Vi skulle egentlig gå inn til Geiranger sentrum i går ettermiddag,  men kroppen min klarte ikke mer, og vi var faktisk utslått av sola og varmen 😅 Og av flåttinvasjon på stakkars Leia. Jeg plukker flått hele tiden på henne, og håper snart det er tomt.

En liten tur bare for å lufte oss før natta… fotoshoot i rammen  og litt TV titting på “Forædere” og Grand Prix… Ja jeg vet ikke hvem som vant i natt.. for etter Norge så stupte jeg til køys. Men jeg tippet at Italia og Polen kanskje kom høyt.. og de med flettene…. osv… Jeg likte Polen sin “solo…” 🎵🎶

Nå skal jeg innom nyhetene for å bli oppdatert på Grand Prix 🤣😁

I dag kjører vi inn til Geiranger sentrum og går litt rundt før vi sikter oss hjemover.  Så ser vi hvor vi havner når 17. Mai nærmer seg. Tror ikke vi drar noen steder før 18. Mai ☺️

Vær og vind er med på å bestemme.

 

🌻🌻🌻

Det er tidlig og stille morgen ennå.

Kaffekoppen er varm og Leia har vært våken, og to flått har gått i vasken

🌼 Morgenstund har gull I munn 🌼

Mens jeg venter på at C skal våkne ☕️

 

Jaja.. så Sverige vant ??!!

Det var iallefall ikke den beste låta… men interessen og engasjement er heller labert… og når man ikke stemmer… jepsipepsi…

Jeg har fått Polen sin “solo” på hjernen 🤣

 

 

4 kommentarer
    1. kjedelig med flåtten ,men med medisiner skal den vel ikke bite seg fast på Leia ,kanskje du skulle hatt en lusekamb,den burd ta dei fleste som kravla i pelsen .Sverige var ikke min favooritt heller ,men smaken er som baken ,veldig ulik fra person til person for ikke å snakke om fra land til land :=) jeg likte kjekkasen i rosa kortebukser med stoff utenpå så det såg ut som langbukser :=) husker ikke navn på land

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg