gi bort de fineste minnene… takk for 10 ĂĄr! .. og er det grønnere pĂĄ den andre siden?

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund sitter jeg med litt hevede skuldre og ser ut
Vinden kommer med rykk og napp, full storm i kasta….
Det er snø, våt snø, da det ikke er så kaldt ute, men kaldt nok til at det har blitt hvitt…
Full storm = orkan i kasta…
Det er meldt det utover dagen…pluss lyn og torden..
Jepsipepsi,
her er det bare ĂĄ holde pĂĄ det som er ĂĄ holde pĂĄ!

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

Plass nr. 25 = KONATIL
Gi bort de fineste minnene

 

 

Plass nr. 55 = JULIES MATBLOGG
Takk for 10 ĂĄr!

 

og

 

Plass nr. 100 = KJÆRLIGHETSTERAPEUTEN
Tror du gresset er grønnere på den andre siden?

 

Fotobøker, kalendere, foto i rammer osv.
Smarte gaver og julegaver, og jeg har gitt bort alt dette i de rette anledninger 🙂

 

Jeg er glad i alle matblogger… det er så lettvint å bare søke på et ord også popper det opp tips over en lang fjøl..

 

Om det er grønnere på den andre siden?
Tja…
Alt må vannes og stelles og vedlikeholdes, pleies og støttes.
Gi og fĂĄ..
Forhold er mye arbeid, men ogsĂĄ mye glede.
Man velger jo selv hvor man vil stå…

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogglisten #bloggere #blogg

4 kommentarer
    1. Jeg gir bort bĂĄde kalendere og fotobøker i ĂĄr….. fra fotoknudsen, hihi….. leser ikke sĂĄ veldig mange matblogger….. tror gresset er grønnere ute i hagen min enn i kjærlighetslivet mitt egentlig… og nĂĄ kommer det snart snø au…. hahaha, uff…. klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg