har du ikke sett den? alzheimer…

 

THE FATHER

 

 

Denne bør du fü med deg!

En viktig film som gĂĽr pĂĽ kino nĂĽ!

Alzheimer

 

Her kommer du inn fra motsatt side – forvirrende til å begynne med, men en fantastisk film du sitter igjen med sterke inntrykk fra.

Anthony Hopkins = stjerneskuespiller
Oliva Colman = stjerneskuespiller

En viktig film rett og slett !

Klikk HER for ĂĽ komme inn til trailer.

 

Jeg så den i går…. bare damer i salen pluss EN mann….
Dette er ikke en dame-film!
Dette er en film for ALLE!

Vi er mange pürørende <3

 

GÅ OG SE DEN!

 

 

#thefather #anthonyhopkins #oliviacolman #viermangepürørende #fysiskogpsykiskhelse #alzheimer #filmüanbefale #üvÌrepürørende #kino

6 kommentarer
    1. Når Anthony Hopkins er med, så er en jo garantert at det er bra! Så jeg vil definitivt få den med meg så snart den kommer på markedet! Jeg er nemlig ikke noe glad i å gå på kino 😉

      1. Ja den er vel verdt ĂĽ fĂĽ med 😀 Jeg elsker ĂĽ gĂĽ pĂĽ kino – lyd og stor skjerm er sĂĽ herlig – men det gĂĽr like fint ĂĽ se filmer hjemme – og det gjør jeg ogsĂĽ veldig mye. Film og serie-sluker her!
        Lag deg en fin fredag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg