hils hver ny dag som et nytt løfte…

 

ONSDAG

 

Og sola maler så fint over himmelen – med klatter av hvitt og grått mot blått.

Det er godt å kunne rusle en tur i Mulevika etter nattevakter.
Få renske ut tanker og inntrykk – og bare lytte til stilheten.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hils hver ny dag som et nytt løfte,
et friskt håp og nytt mot.
Da vil du heve deg over det middelmådige
og leve ditt eget liv.

Dr. Dalton Exley

 


Lev ut dine drømmer;
la ikke dine drømmer overleve deg.

Dame Kelly Holmes

 

 

 

 

 

 

 

Det er på tide at vi alle ruller opp ermene
og setter oss selv på toppen av listen av alt vi
skal gjøre noe med.

Marian Wright Edelman

 

 

 

 

 

 


 

Hvis du tror du kan, så kan du.
Hvis du tror du ikke kan,
har du også rett.

Mary Kay Ash

 

 

Jeg har gjort mye dumt,
men det var i det minste
mine egne dumheter.

Cher

 

 


 

 

 

Håpe på bedre dager….
Ja, det gjør jeg.
Men jeg sitter ikke og venter på dem,
jeg står opp og får det til å bli slik.

Dr. Dalton Exley

 

 

 


Det er vel verdt å kaste seg uti det for å oppnå
noe du alltid har ønsket å gjøre,
for hvis du ikke prøver,
vil du aldri vite det.

Laura Davis

 

 

 

#drdaltonexley  #damekellyholmes #marianwrightedelman #marykayash #cher #lauradavis #sitat #ordtak #onsdag #utetid #hundenLeia #natur #blåhimmel #mulevika #sjølfie #selfie #fotoglede #hobbyfotograf #foto

 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg