hmmmm jeg kjenner på noe

 

Våknet i natt med tett nese – iallefall den ene halven………
Så tenkte jeg at det nok er allergien som gjør sitt – men jeg har jo tatt allergisprøyten….
Tok nesespray i natt og det hjalp egentlig ikke så mye………

Så våknet jeg i dag og tok vanlig nesespray med menthol – som bruker ha effekt  ved tett nese – og den hjalp. Skrev den raskt på handlelisten for denne er kjekk å ha i skapet – for med meg utvikler det seg ofte til bihulebetennelse om jeg ikke er rask i vendingen…… av og til slipper jeg unna og andre tider………..

Så kjenner jeg noe i halsen……..
Er det allergien eller er det forkjølelse?
Jeg vet ikke jeg……..
For jeg har jo tatt allergisprøyten, som bruker ta det meste en stund……..

Jaja….. er det en forkjølelse i sikte?
Corona?
Jeg skulle egentlig på Yoga i dag men avbestillte timen da det ikke er noen vits i å møte opp når man ikke er helt i form.
Hmmmmmm………..

Har jeg vært i kontakt med noen som har vært i kontakt med noen som har vært i kontakt med noen som ……

Eller er det bare vår-vibber  hehehe for her regner det igjen – fra kulde i går til bittelitt mildere i dag…..

Og dette jojo-kjøret med kulde og varme er ikke noe bra.

Så får jeg se da – hva dette utvikler seg til å bli.

Så for meg bestillingsliste av mat satt foran utgangsdøren – karantene og hele pakka.

Hvem vet i disse corona-tider?

Snart trenger man ikke ha vært i kontakt med noen som har vært i kontakt med noen som kom fra nord-Italia eller andre steder.
For viruset florerer.
Og vi er i forsamlinger hver eneste dag.

Så – vi får ta våre forholdsregler – tenke hygiene hygiene hygiene og ellers prøve leve normalt.

Jeg håper dette her er noe som siger over av seg selv.

Jeg har ikke så  lyst på hverken corona eller karantene.

Han en fin dag der du er!

 

 

 

#corona #tettnese #karantene #hygiene #smitte #virus #levenormalt #forkjølelse #søndag

12 kommentarer
    1. Huff ja, nå florerer alle slags viruser, og det er ikke rart i dette varierende klimaet. Jeg satte meg selv i karantene i et døgn, fordi en jeg hadde hatt kontakt med ble testet. Men heldigvis var det ikke corona, det var bare en naturlig liten forkjølelse.
      Ønsker deg masse god bedring, og en god søndag ♥ Klem ♥

    2. Man blir jo helt paranoid av alt dette corona-pratet. Jeg kjenner “stadig” det kribler i halsen. Og er litt “rar” i nesa, og hodet. Men etter noen råmelk-tabletter med c-vitamin går det over. Hver gang. Så jeg er foreløpig “trygg”. Jeg håper Coronaen er den som “går over ” snart 😀 Ha en fin søndag <3

    3. Huff ja, det blir litt så vi lurer på om det kan være andre ting enn “bare vanlig forkjølelse i disse tider.
      Og som du skriver, når er det så man blir smittet i vanlige forsamlinger på buss etc.
      Når bør man kontakte lege for å bli sjekket for ev corona.
      Det er litt mye skremselsnyheter om dagen, og vi tar våre forhåndsregler, men utenom det så bekymrer jeg meg kun for våre eldste.
      God bedring! Klem 🙂❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg