hun fikk sjokk…. A og B menneske… og snikfotografering…

“Nesten pĂ„ toppen – og midt pÄ .”

 

 

 

 

 

2. plassen har MARTINEHALVS

“Jeg er bare en av alt for mange”  er overskriften til Martine i dag.
Det er snart tre Är siden noen tok nakenbilde av martine i en garderobe, og spredte pÄ nettet.
Og ingen vet HVEM som har gjort det.

 

3. plassen har INGRID AGUILUZ

Hun tenker over hva som er bra og dÄrlig i sitt samboerskap med Henrik.
VĂŠrt sammen 1 Ă„r og samboere 1 Ă„r.
Han er A menneske og hun er B menneske.

 

og

 

55. plassen falt i dag pÄ ELISEAMANDA
Å rense sluket pĂ„ badet/badekaret er IKKE morsomt.
Hun fikk sjokk!
Badekaret var ikke gult – det var jo hvitt
.. etter skrubbing.

 

 

Jeg tror jeg hadde barrikadert meg inne og ikke gÄtt ut pÄ laaaang tid, om jeg hadde oppdaget at noen hadde snikfotografert meg og lagt ut nakenbilde av meg pÄ nettet.
Jeg hadde blitt psykisk knekt rett og slett.
OG selv om det ikke var min skyld – SKAMFØLELSE.
Men hvorfor skulle JEG fĂžle SKAM for noe som ikke JEG hadde gjort.

Med tanke pĂ„ alle som SER disse bildene – pluss egen familie som fort nok fĂ„r en anelse av hva som florerer pĂ„ nettet.

Og sÄ forstÄr jeg ikke hvorfor et menneske fÄr seg til Ä gjÞre dette.
Hva oppnÄdde vedkommende med bildet av Martine?
Hun Ăždela iallefall noe innvendig i Martine.
Og tenke pÄ familie og venner og alle andre som bare fikk bildet i fleisen



Henlagt sak.

Og det gÄr ikke Ä ta det tilbake heller.

Og det ubehagelige her er jo at ingen er tatt for dette.

Gjort er gjort – og noen har fĂ„tt noe Ăždelagt innvendig – som kanskje aldri blir helt lappet sammen.
Jeg forstÄr meg rett og slett ikke pÄ mennesker som utnytter slike situasjon med bilder og filming.

 

Kontraster i dagens topp og midt pÄ.

 

Fordeler og bakdeler med et samboerskap – psyken etter nakenbilder og et gult badekar som egentlig var hvitt


Jeg har ikke fÄtt med meg dette om Martine og bildet som blei tatt i en garderobe og havnet pÄ nettet.

Viktig det hun skriver.
Åpenhet!
For som hun skriver; hun er bare en av alt for mange
..

 

 

 

 

 

#bloggtoppen #2plassen #3plassen #55plassen #midtpÄbloggen #nestenpÄtoppenibloggverden #bloggverden

6 kommentarer
    1. det er litt skummelt det med snikfotografering,misbruk av andres bilder ,hva er hensikten ? yngste datter vÄr vil ikke att vi deler offentlig bilder av barna lengre annet enn bilda der dei ikke er gjenkjennlige ,hun sier det er sÄ altfor mange der ute nÄ som misbruker barnebilder dei finner ,det er bare sÄ trist att noen er sÄnn ,og ennÄ verre om det blir oppdaget og alikavel henlagt.
      Gult badekar ja,det minner meg om en jobb jeg var pÄ ,vi skulle vaske et helt hus for salg,dusjkabinettet i kjelleren hadde en nesten mÞrk bronsefarge ,da vi spraya pÄ supercleaner og begynte Ä vaske Äpenbarte det seg et blank og gjennomsikktelig dusjkabinet,bronsefargen var rett og slett nikotin ,skummelt

      1. Nikotin!!! Skummelt ja………….. og dette med bilder av barn pĂ„ nettet…. ja det legger ikke jeg heller ut mye av…. jeg tenker bilder generelt….. alt kan misbrukes og det er noe dritt at mennesker sitter og spekulerer i slike ting……….

    2. Ja, noe sÄnt setter virkelig sine vonde spor i et menneskesinn. Det burde alle slippe Ä oppleve. Etter mobilenes inntog har jeg sjelden satt mine ben, i alle fall ikke mine nakne ben, i garderoben/dusjen i en offentlig hall. Og jeg har hatt vondt av barna mine, og alle andre barn, som har mÄttet gjÞre det i skoeforbindelse. SÄ vidt jeg vet har det ikke skjedd noe med mine, men faren er jo alltid overhengende i sÄnne forbindelser.
      SĂ„ det var et viktig tema Ă„ ta opp ja.
      ♄♄

      1. Ja det er ikke bra dette…. skulle vĂŠrt forbudt med mobiler pĂ„ skolen rett og slett. … kanskje det er forbudt? Men sĂ„ kommer en enger opp i skoletrinnene og da er jo alt lov…………..

        1. Det er forskjellig praksis fra skole til skole. Men ja, som du sier….lenger opp i skoletrinnene, da er jo alt lov. Leit fenomen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg