hund og fyrverkeri

 

 

HUNDEN LEIA

er redd smeller – lyder som ikke er vanlige i hverdagen – og fyrverkeri.

NÄ har jeg tenkt Ä sette pÄ lydfil med dette hver dag en stund frem til nyttÄrsafta.

Jeg har resept pÄ noe beroligende


.. men velger Ä IKKE hente det ut




Har godbiter det stÄr RELAXING pÄ som jeg gir nÄ frem mot nyttÄrsaften.
Det fĂ„r holde 🙂

MĂ„let er at hunden Leia ikke skal bli nervĂžs over smellelyder i fremtiden 🙂

 

 

 

HER

hĂžrer du lydfilen.

Og det finnes mange flere lydfiler Ă„ spille av.

 

 

Jeg prÞver Ä spille av litt nÄr jeg er ute og gÄr tur ogsÄ. Slik at hunden Leia blir vant til lydene bÄde inne og ute.

Min hun har vÊrt livredd og veldig stresset hver jul og nyttÄr pga all skyting som blir gjort.

Skulle Ăžnske alle steder hadde EN felles oppskytning.

HĂ„per pĂ„ gode dager for hunden fremover – og at i Ă„r blir en bedre nyttĂ„rsaften 😀

 

 

 

 

 

 

#hundenLeia #hundogfyrverkeri #lydfilomfyrverkeri #fyrverkeri #hund #trenepÄlyder

6 kommentarer
    1. SkjĂžnner bĂ„de dine og Leia sin engstelse. VĂ„r siste hund hadde en forferdelig angst for dette. Det er ennĂ„ bitemerker i gangen etter hans forsĂžk pĂ„ Ă„ spise seg gjennom veggen i desperasjon. Vi prĂžvde beroligende. men uten virkning. LĂžsningen ble kennel.. en flott og herlig kennel, inn i mot Sulitjelma der det ikke var en menneskelyd Ă„ hĂžre. 🙂 Men det er ikke lett. sĂ„rt og vanskelig.. lykke til 🙂

    2. Jeg har allerede begynt Ä tenke pÄ nyttÄrsafta.. kattene var livredde ifjor- spesielt den ene taklet det ikke sÄ bra.. En felles oppskytning ville vÊrt mer sosialt, kunne hatt bedre kvalitet, ville skÄnet dyra og vÊrt bra pÄ mange mÄter.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg