hvem skulle tro det…

 

 

FĂžler meg heldig
som har truffet verdens kjekkeste kar
Jeg liker han og han lilker meg
Det er sÄ innmari bra!
Vi liker mye av det samme,
og jeg har uansett lĂŠrt meg Ă„ like det som han liker
og han lĂŠrt seg Ă„ like det jeg liker
Og noe har vi hver for oss

 

Det er viktig det ogsÄ, Ä ha egne ting Ä fokusere pÄ
BĂ„tlivet og bobillivet
 hvem skulle tro det
Det er dette med Ă„ satse og prĂžve, og ikke sette en strek
Gi ting en sjanse og vokse med det
Jeg har vokst pÄ alle plan

SÄ nÄ tror jeg at jeg mÄ gÄ ned noen kilo

FĂžler meg uansett heldig

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

 

#tankerblirtilord #minedikt #heldig #etdiktomdagen

8 kommentarer
    1. SĂ„ herlig Ă„ lese! â˜ș Veldig koselig Ă„ treffe en man passer sĂ„ godt sammen med. Og som du sier, sĂ„ lĂŠrer vi Ă„ like den andres ting ogsĂ„. Samme har skjedd med oss. 😀
      Kos deg og nyt det. Kiloene skal vi vel fĂ„ av oss igjen đŸ˜đŸ˜‰đŸ„°

    2. hi hi ,mÄtte flire litt her.Kjekt att du og C har funnet hverandre ,kjekt att dere liker Ä gjÞre ting sammen men sÄ avslutter du med att du mÄ ned et par kilo hi hi ,ja sÄnn er det en koser seg kanskje litt ekstra nÄr en er to ,men sÄ stor er du da ikke :=)

    3. SÄ glad pÄ dine veien. Det er sÄ godt nÄr ting faller pÄ plass. Ønsker deg all lykke til videre. NYYYYYT det! Klemsiklem.:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg