i går… desember er her!

 

I går
1. desember
Og dagen føyk avsted og jeg og hunden med den

Noe fikk jeg gjort – og fotball fikk jeg med meg….

1. desember var vakker og kald!

Målet om å gå til toppen og se utover havet – det måtte jeg gi opp i går…
Kroppen ville ikke mer… Men turen var fin allikevel

Og så lå det jo en sirupsnipp-deig og ventet på meg – så den fikk jeg stekt opp ut på kveldinga
Så slappes det av så godt det er mulig – med god tv-underholdning og strikketøy og telefonskravl og besøk 🙂

 

Min mor`s oppskrift!
Kjempegode sirupsnipper 😀

 

Dagen er velsignet god uansett om man ikke mestrer det man ønsker
Det kommer en dag!

(Nyfargede øyenbryn fra Pernilles Klinikk)   😀

6 kommentarer
    1. Dagen gikk fort her i går også, men vi hadde ikke på langt nær så flott vær som dere 🥰
      Har ikke helt kommet i gang med kakebaking enda, men jeg skal gå sammen med Bestisen og kusinen neste lørdag så da blir kakeboksene fylt opp 😉 Ønsker deg en fin fredda, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg