jeg er ikke pĂ„ toppen……… men THE 100….

OG PÅ TOPPEN I DAG –
ELLER RETTERE SAGT;
2. OG 3. PLASS
GÅR TIL:

KOKKEJÆVEL
OG
MARTINEHALVS

Jeg falt jo ut av topp 100 med et brak




Og stresser ikke over det akkurat.
Blogger like lett, og er glad for alle mine lesere og alle de flotte kommentarer jeg fÄr.

Kjerringtanker ligger stabilt under 30 – og kanskje siger hun mot toppen nĂ„.

Og av det jeg kan se har Kjerringtanker klatret bitte litt lenger mot toppen siste dþgnet, og jeg er INNE blant de 100 igjen 🙂

THE 100!!!

AltsĂ„, KokkejĂŠvel fortsatt pĂ„ 2. plass og kjenner fortsatt pĂ„ smerte – og som mann fĂžler han pĂ„ at han mĂ„ sutre bitte litt


. mannfolk flest er jo litt slik – tĂ„ler ikke mye og det er forventet med litt “sutring” – men han beundrer kona som bĂŠrer pĂ„ barnet som nĂ„ veier rundt 1 kg 🙂 Lurer pĂ„ hva som hadde skjedd om det var han som mĂ„tte bĂŠre rundt pĂ„ og fĂžde et barn 😀
Men enn sÄ lenge, det er dama som ordner opp med barnefÞdsler.

Jeg kjenner til DEN fÞlelsen med Ä sitte i telefonkÞ til et legesenter, for Ä forklare at smertestillende ikke rakk sÄ langt som det var ment Ä rekke


.. fordi smertene tok overhÄnd


 MÄ ha mer!
Bare at jeg har sittet i andre enden av telefonrĂžret.

 

 

3. plassen har jeg vÊrt spent pÄ, og gleden var stor nÄr jeg oppdaget et nytt navn;
Martinehalvs.
Jeg har ikke vĂŠrt innom henne fĂžr, og som sagt, gledet meg.

Martinehalvs – og svar pĂ„ spĂžrsmĂ„lene deres


Mye lesing men
..  har martine halvs ordentlig jobb?
Noen setter spÞrsmÄl ved det, og Martine forsvarer sÄ godt hun kan.
Det ER faktisk en jobb, men orker ikke forsvare den.
Det finnes sÄ mange slags jobber
.
Og akkurat DET er jo sant 🙂
SĂ„ lik det eller ei – DET ER EN JOBB!

Ser deg ofte med kors rundt halsen, er du kristen?

Jeg er ikke troende, men jeg liker allikevel Ä bruke korset for alt det stÄr for og betyr for meg!

??

 

 

 

 

 

#bloggere #toppenblogger #bloggtoppen #blogg

8 kommentarer
    1. Takker og bukker 😀 Da var jeg ferdig med topplista 😀 Veldig greit Ă„ fĂ„ en resyme pĂ„ den mĂ„ten 🙂 Nyt mandagen,, artig Ă„ se deg innom lista. Jeg snertet visst sĂ„vidt innom i dag… 😀 Men det tar jeg helt rolig,, akkurat som deg 🙂

      1. Ja vi stresser ikke med den topplista – bare fĂžlger med hvem som ligger hvor hihihi og jeg synes jo jeg ser deg innom pĂ„ lista stĂžtt og stadig 😀 Jeg synes ogsĂ„ det er artig Ă„ se alle de jeg fĂžlger, pĂ„ lista, men det er ikke noe stress nei. Vi leser hverandres blogger uansett 😀

    2. Hahaha…. du er helt topp! Digger disse innlegga! Du setter fingern rett pĂ„! NĂ„ har jeg klatra rundt pĂ„ den lista ei stund – helt utrolig – det er jo litt moro ogsĂ„! Fant ut at jeg mĂ„ dele bloggen pĂ„ flere blogg-grupper pĂ„ FB – etter tips fra solliv – og det virka bra, det……… klemmer <3

      1. hehehe ja om en deler her og der tror jeg det hjelper 🙂 Jeg deler bare pĂ„ denne som vi har i bloggblokka…… Har du andre grupper du deler i? Artig Ă„ se at du er oppe i toppsjiktet ja 😀 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg