klatrende på lista, mere kjærlighet og mil etter mil…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen der du er!
Her suser det rundt ørene med vind som har hatt styrke “liten storm” det siste døgnet…
Høsten er her med alt tilbehør 😀

Bloggerne på plassene under, kjenner jeg til nå.
Har skrevet om alle før, og noen leser jeg hver dag og andre ikke 🙂

 

 

Plass nr. 25 = KJERRINGTANKER
Hun har klatret oppover på blogglisten igjen og er lykkelig for akkurat det 🙂

 

 

Plass nr. 55 = NINA SPRELL LEVENDE
Ikke si nei til mere kjærlighet!
Det er en menneskerett å elske.

 

og

 

Plass nr. 100 = BUNNYTRASH
Topp 7 turen…..
9 timer i bare vandring….
Bilder og beskrivelse.

 

 

Meg og blogglisten er litt slik berg og dalbane…
Jeg er ofte innom – klarer klore meg fast noen dager, og vips så er jeg ute noen dager – før jeg kommer snikende inn igjen.
Sånn er det.
Man vet aldri hvem de er alle de som klikker på deg, leser og haster videre, eller bare skroller forbi deg.
Det er ALLTID hyggelig å lese kommentarer for egne innlegg.
Få ris eller ros og av og til en klem – over nettet selvfølgelig.
Jeg higer ikke etter toppen, men synes det er morsomt å henge blant de 100 på blogglista.
Jeg tror jeg var på 86.  plass i dag…  SUPERT det!

 

Ja jeg vil ha kjærligheten i mitt liv!
Og, jeg HAR jo den på sett og vis.
Kjærligheten til livet, til mine nærmeste og mine beste venner og…..
Men jeg har ikke funnet DEN STORE KJÆRLIGHETEN ennå…
Men det er jo ikke godt å vite…..
Kanskje dukker den opp når man minst venter….
Jeg har troen på det 😀

 

Jeg elsker slike turer som bunnytrash har hatt…. Men man MÅ ha med nok mat og drikke.
Det er en viktig nøkkel på krevende turer.
Mat, drikke, energi i form av sjokolade eller noe… frukt.
Og gode stopp for disse inntaka.
Gå i et passe tempo, ikke gå så man hele tiden er utslitt…. bare gå i rolig tempo, for målet når man uansett.

 

 

Ha en fin dag der ute – den har nettopp startet!

 

 

#bloggeretopphundre #blogglisten #topphundrebloggere

6 kommentarer
    1. Den rette ja … plutselig er han der vettu! Burde egentlig ha dukka opp for lengst spør du meg, for hvem liker ikke slike sprudlende, turglade damer som deg? Er blitt en litt fraværende blogger i det siste jeg. Har ikke så mye å fortelle om. Skjer ikke så mye her. Og ikke er energien på topp heller akkurat. Men kommer kanskje sterkere tilbake .. innimellom.

      1. Koselig når du er innom 🙂 Jeg kjenner på energitap for tiden……. været trykker meg ned og jeg er sliten av smerte…. det er noe dritt og jeg blir veldig lei. Men….. jeg er her!! Håper du får gode dager, Marit – og blogge det gjør vi når vi orker og har energi til det 🙂
        Tusen takk for gode ord <3
        klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg