kopi… innvandringsvold… og i oktober vil jeg…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God  morgen Norge!

 

I skrivende stund, søndag morgen, og Bonanza surrer og går i bakgrunnen.
Frukost og kaffe er i siget – og sola er på vei opp over en blå himmel.
Det er sommer i oktober!

 

I bloggverden er det slik i dag:

 

 

Plass nr. 25 = WENCHE LARSEN
Jeg er ikke en kopi!

 

 

Plass nr. 55 = BUNNYTRASH
Innvandringsvold mot ytringer, Norge.

 

 

og

 

 

Plass nr. 100 = PIADURSETT
I oktober vil jeg

 

 

Jeg er heller ingen kopi!
Skriver min egen blogg – prøver iallefall å ha min signatur her inne med mine innlegg 🙂
Man kan få ideer fra andre – og så gjøre det til sitt 🙂

 

 

Black lives matter!

 

 

Planer for oktober?
Tja….
Nyte dagene, bli ferdig med en genser jeg strikker på og ellers være aktiv og få ny energi og kanskje få unna noe smerte.
Ellers mĂĄ dagene ta`s som de kommer i disse tider.

 

 

 

#blogg #bloggtoppen #bloggeretopphundre #blogglisten #bloggere #blogglistentopphundre

2 kommentarer
    1. Jeg er iallfall ingen kopi heller……… og det er bra…….. planer for oktober, vel vi fĂĄr se, vi fĂĄr se! Tar ei uke av gangen og koser meg med det! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg