lĂŠr barnet Ă„ lese med gary fleming`s Honey pot bear-en… vi mĂ„ huske Ă„ ta vare pĂ„ hverandre nĂ„… og Ă„rets fĂžrste seier i boks..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund er det tidlig morgen og jeg er ferdig med tre dagers jobb

Sliten

Jaja sÄnn er det..
Kroppen sier ifra.
VInden suser rundt “nĂ„va” – det er stupmĂžrkt ute og regnet siler ned.

I USA er det ennÄ ikke klart (selv om det ER klart) hvem som blir den  nye presidenten.
Hmmm
GĂ„r det an???

 

Og ellers

Korona i full oppblomstring.
🙁
Ta vare pÄ hverandre og hold avstand!

 

 

I bloggverden ser det slik ut:

 

Plass nr. 25 = CAMILLA ØVESTAD
LĂŠr barnet Ă„ lese med Gary Fleming`s Honey pot bear-en

 

 

Plass nr. 55 = HELENE HILLESTAD
Vi mÄ huske Ä ta vare pÄ hverandre nÄ

og

 

Plass nr. 100 = NESFOTBALLEN
Årets fþrste seier i boks for R&Å J13

 

 

 

 

Det finnes sÄ mange herlige og artige leker med lÊring, for barn!

 

Ja denne koronaen drar seg til

Reglene skjerpes og vi MÅ lytte og lére, og gjþre det som er rett.
Holde avstand, ikke hÄndhilse, ikke vÊre for mange sammen og vÊre hjemme om vi er syke.
En rar tid Ă„ gĂ„ inn i nĂ„ mot jul  – der det er vanlig med julekonserter, samlinger, julefester, julefilmer og det hele.
Men om man lytter til hva som er lurt Ä gjÞre, sÄ ordner det seg, tenker og hÄper jeg.

 

Fotball.

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #bloggere #blogglisten #blogg

4 kommentarer
    1. god morgen .Rart Ă„ lese att regnet siler ned ute ,her er det tĂžrt og hele 12+ ute
      Jeg har ikke mange rundt meg som du hvet her pÄ Leira ,men tar nok en tur opp og besÞker min svigermor i andre etasje i lÞpet av dagen :=)
      Jeg er glad jeg er ferdige med julegavene ,sÄ slipper jeg den kÞen i desember
      fotball er ikke min greie ,men kjekt for alle som elsker det og helt sikkert superfin trening

      1. Skylaget ligger ned i fjellet noen steder her og veiene er vĂ„te……. og vinden slĂ„r regnet mot ruta 🙂

        Ja jeg er pĂ„ god vei med mine julegaver, og kjĂžper litt og lager litt nĂ„ og da 🙂 Orker ikke stĂ„ i kĂž eller store samlinger og trengsler – sĂ„ sakte men sikkert blir gavene ferdige 😀

    2. Mye kjekk lĂŠring for smĂ„ gullunger…. husker min sĂžnn “leste” pĂ„ senga fra han var 9 mĂ„neder… lille skjĂžnningen med en tĂžybok…..! Korona er no herk…… det er slitsomt, men VI KLARER ALT! Bare Ă„ fĂ„ det til lissom! Fotball igjen…. 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg