lavkarbo kokosboller.. er det noe garn pÄ salg mon tro?.. og dekk ditt julebord..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund er det frukost pÄ gang.
Det lysner smĂ„tt om senn – det er tirsdag 5. juledag og 29. desember.
Tenk pÄ det da du

To dager igjen til nyttÄrsaften.
SĂ„ er det nytt Ă„r
.

Men, forelĂžpig er vi her, og dagen i dag, og den skal lages god som overhodet mulig.

 

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

Plass nr. 25 = SPIS OG SPAR / KATRINE STENHJEM
Lavkarbo kokosboller

 

Plass nr. 55 = SOLLIV
Er det noe garn pÄ salg mon tro?

 

og

 

Plass nr. 100 = KVITLYNGVEIEN
Dekk ditt julebord

 

 

 

Og jeg tenkte pÄ kokosboller FØR jeg leste bloggen til SPIS OG SPAR.
Og tenke seg til supergode kokosboller UTEN SUKKER og glutenfri 😀
Mmmmmmm

 

 

Ja ull eller bomull
.
Jeg kjĂžper trĂ„ og oppskrifter nĂ„r jeg ser noe jeg liker – egentlig inne pĂ„ Garnius for det meste 🙂
Men sÄnn ellers
.

 

 

Jeg feiret ikke jul hos meg selv i Är, sÄ da blei det ikke MITT bord som blei pyntet.

 

 

 

#blogg #blogglisten #bloggere #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre

2 kommentarer
    1. Kokosboller er nam… har noen fĂ„ her…. men de er med sukker og kjĂžpt av en av mine klienter pĂ„ jobb. 🙂 nĂ„ har jo jeg ogsĂ„ begynt Ă„ strikke igjen – her gĂ„r det i ull for tida! Og julebordet mitt blei pynta – om noe litt mer vanlig enn det som var her…. klemmer <3

      1. Ja det er egentlig vanlig pynt pĂ„ mitt julebord ogsĂ„… ikke sĂ„ veldig avansert liksom. Det enkle er ofte det beste 😀 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg