lyn og torden, annebe og edderkopp..

UT PÅ TUR OG ALDRI SUR!!!!

 

 

Men……….
Lyn og torden – da blir jeg stresset……….

Så da er det bare å skynde seg hjemover, før neste haglebyge inntreffer og flere blinker og smeller fyker over himmelen.

 

 

 

Phu!
Hjemme………..

Inn og slappe av etter turen i bygda – ser litt reprise på #godmorgenNorge – og se der;

annebe

 

har bilde på #tv2 i dag!!
Veldig flott bilde fra instagram hun har postet og som kom på tv 😀

Gratulerer!!

 

Og mens jeg setter meg ned for å lage innlegget……..
Ja da kommer det en liten edderkopp løpende oppover stillongsen!!!!!!!!!
Uuuuuææææ  full panikk……….Hvor kom den fra da liksom??????

Fytterakkern!!!
Men den kom ikke langt den…………..

Kom den inn med et lass med ved eller??

Huff…….. nå tror jeg det er edderkopper over alt………..

Ha en fin fin mandag da dere 😀

 

 

 

 

#edderkopp #mandag #turibygda #lynogtorden #annebeblogg #bildepågodmorgennorge #fotoglede

10 kommentarer
    1. Så bra du sa i fra..hender jeg ser på God morgen norge, men hadde ikke fått meg meg dette 🙂 Moro å få med bildet sitt..og det har jo du opplevd flere ganger også. 🙂 Lyn og torden på denne tida er liksom ikke vanlig..best å komme seg hjem da ja.. Er ikke “redd”for edderkopper..men vil helst ikke ha dem inne.. Klem ..og fin dag videre til deg også <3

      1. Her blir det lyn og torden selv på vinteren……… i storm og hagl og regn og snø-byger……….. så her er det lyn og torden året rundt liksom… 🙂 Bare å komme seg inn da ja 🙂

    2. Tordenvær er ikke greit på tur, nei – bare å komme seg inn! Så koselig med annebe-bilde da…… og edderkopper er lov å hyle over! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg