min hudpleierutine… visdomsord… og kjære lesere..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!

 

 

I skrivende stund er ingen valgt som president i USA ennå…
Men det nærmer seg.
Ellers har det blåst i natt, og jeg har sovet for det meste.
Fra kveldsvakt og over til dagvakt er alltid litt slik ullent.
Man får ikke sove ordentlig liksom.
Men nå er jeg oppe og hopper og klar for dagen 😀

 

 

I bloggverden ser det slik ut:

 

 

Plass nr. 25 = AURORA GUDE
Min hudpleierutine

 

 

Plass nr. 55 = DAMA FRA NORD
Visdomsord

 

 

og

 

 

Plass nr. 100 = MARTINE RØSTEN AUNE
Kjære lesere

 

 

 

Jeg har ingen spesieltt hudpleierutine.
Jeg bruker Lòreal dagkrem og øyekrem
Ellers er det vann jeg bruker å vaske meg i ansiktet med.
Så bruker jeg våtservietter til å fjerne smine med når jeg sminker meg
Bruker av og til ansiktsmasker……..
Rent vann er alfa og omega i mitt ansikt!

 

 

Det er alltid artig å lese gode sitat og visdomsord og jeg deler av de her på min blogg også.

 

 

Det er noen år siden jeg leverte min siste eksamensoppgave.
Det er hele FEM år siden!

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #bloggere #blogg #blogglisten

2 kommentarer
    1. Litt av hvert her ja..Visdomsord er fint! Det får en til å tenke..
      Rense ansikt gjør jeg morgen og kveld med pads og renseprodukt fra Lancome. Og padsen blir skikkelig svart….må vel være masse dritt i lufta. Men som deg vasker alltid ansiktet med vann både morgen og kveld! Det må jeg ha…Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg