naturens ansikt… fantasi..

Ute på tur og ansikter i stenene bare snakker til deg….
Har du opplevd det..
Eller at du SER øyne og munn i stenen…??

 

Her er mine talende stener:

Som man #roper i skogen, får man svar….

 

 

Dette kan jo være en glad fisk på land!!
#gladfisk

 


#trist

 

#smaliansiktet

 

 

#smaliøynene

 

 

 

 

#flørt blinkende øyne?

 

Og et lite #hjerte

 

Er det en #hund

 

 

Og litt #avmålt

 

Hva tror du?
Kunne du se det – kanskje fordi jeg har skrevet under de fleste bildene….
Men det er morsomt å se da – hva som ligger der du tråkker – på stien 🙂

 

 

#naturenskunst #kunstistenen #fantasi #utpåturaldrisur

6 kommentarer
    1. Du allmektige. Enda godt ikke alle de steinansiktene omfattes av koronaregler. Det var jo flusst av de. Min kjære bestemor så det utroligste ute i naturen. 🤗

    2. Jeg tenkte mye av det samme som deg – før jeg så hva du hadde skrevet! Her var det mye morsomt! Du har øye for detaljer, Mette – love it! 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg