nye steder … bobillivet fortsetter.. omnia.. trapper..

MIDSUND

En plass jeg trodde man måtte kjøre til Molde for å komme til, ligger rett utenfor Ålesund, bare man tar ferga fra Brattvåg…. 

 

SANDNESET CAMPING
og vi er faktisk de eneste som overnatter der i bobil 😀
Men det gjør ingenting. Luksus å være totalt alene

 

Når vi passerte HER så kom det lama løpende mot oss.
For noen artige alpakka-dyr!

 

Vi kom frem lørdag ettermiddag og bestemte oss for å gå
AKSLA-TRAPPENE i Midsund.
En test og oppvarming til neste dags trappegåing 😀

500 trappetrinn til utsikt!

 

 

 

 

Vi traff på ei hyggelig dame fra stedet som fortalte om alle mulighetene for tur, og hun ville også ta et bilde av oss 😀

 

 

 

En herlig tur rett og slett!
Mestring!

Så er det kokkelering i bobilen.
Krydderkake fra Toro og pizza – i OMNIA

 

 

 

 

GOD MORGEN FRA MISUND OG SANDNESET CAMPING
SØNDAG

Og etter frukost er vi klare for den turen vi hadde blinka ut, nemlig
midsundtrappene opp til DIGERGUBBEN

Ja, for det finnes hele FIRE MIDSUNDTRAPPER

 


Det er bare å velge å vrake…

 

 

Trapper er super trening!

 

 

 

 

Phu!  En pust i bakken.
Denne turen blei krevende for ryggen og begge føtter… men opp skulle jeg…

 

 

 

 

JUHUUUU!!!  Vi klarte det 😀

Og fantastisk utsikt og farger rundt oss

 

 

 

 

 

 

 

 

Og det er bare helt ubeskrivelig for en følelse det gir meg å klare turen
Nå målet uansett om det gjør litt vondt…
Mestring i hvert skritt <3

En fantastisk helg – litt slik på sparket med sommervind inn i høsten.

 

 

Og en liten feiring over at Norge åpnet opp

#omnia #bobillivet #ogvirulleravsted #bobiltur #krydderkake #pizza #femhundretrappetrinn #akslatrappene #midsundtrappene #sandnesetcamping #otrøya #kokkeleringibobilen #trappetrening #natur #utsikt #Norge #sommervindinnihøsten #mestringihvertskritt #trening #minhelse #kransekakeringer

10 kommentarer
    1. for en flott tur ,har ikke hørt om stede engang jeg ,og trapper er trim ja ,fikk jo kjenne på det da vi gikk opp til madonna i sommer :=)og så ble jeg nyskjellige på den bakegreia dere lager pizza og krydderkake på ,hva og hvor får en tak i dette :=)

      1. Jeg tror Charles har kjøpt den på disse bobilbutikkene… Ferda tror jeg har den.. OMNIA på nettet… men han har kjøpt silikonformer på bobilbutikkene så de finnes der

        https://www.facebook.com/187220038676737/posts/glad-i-%C3%A5-lage-mat%EF%B8%8Fkom-og-kj%C3%B8p-omnia-smart-ovn-til-%C3%A5-lage-mat-p%C3%A5-gassbluss-kombin/764587594273309/

        Også kan det kjøpes inn forskjellige silikonformer til den… vi lager muffins og kaker og man kan varme rundstykker osv…. TORO-pakkene er supre til å lage kaker og slikt…

    2. For en herlig tur da – så flotte bilder – herlig utsikt og fine farger! Og mat i Omnia…. jeg ønsker meg innmari en Omnia – det skal kjøpes før neste sesong – nr. 1 på må-ha-lista mi! Klemmer <3

      1. Ja og tenk at jeg var så NEGATIV til OMNIA…. jeg forstod liksom ikke HVA det var jeg da… men man kan lage det meste der rett og slett 😀

    3. Du allmektige altså,,, flinke dere, Det var jaggu meg tur i mangedobbelt forstand. 😀 Imponert over hva dere rekker over og får med dere… og så får jo vi henge med som gratispassasjerer,, kan det bli bedre ? 😀 På tur jeg også nå,,, til Risør. Men blir neppe så mye naturopplevelser at det er noe å skrive hjem om 😀 Klem

      1. Risør er en fin plass 🙂 Jeg har vært der noen ganger 🙂 ja vi får med mye når vi først tar løst med bobilen 😀 hihihi

    4. For et fantastisk land vi har, for noen flotte bilder du har. For en tur! Så godt dette ser ut og ikke minst koselig. Artig at du delte turen, takk :).

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg