og formen siger pĂĽ..

SØNDAG!

 

Sü er det søndag og siste dagen i denne uka, og ny uke er like rundt hjørnet.

 

 

Formen er stigende med meg – og jeg er glad jeg har tatt det helt rolig.
Isolert meg fra det meste av sosiale happeninger… gått småe turer og lyttet til kroppen.

 

 

Dagens morgentur gjekk rundt deler av bygda.
En liten runde pĂĽ ca 20 minutters gange.

 

 

Det har regnet i natt – og det var litt regn i lufta på turen, men godt med morgenluft og litt yr i håret 😀

 

 

Søndager er litt stille dager.

 

 

Det eneste som gir lyd fra seg foreløpig ute, er blad som rasler fra trÌrne, i vinden.

 

 

Hunden Leia vil hverken se på fotografen eller la blad som faller til jorda, ligge i fred 😀
Spennende når matmor skal fotografere blad, å se hva det er med blad som er så interessant….
hehehe

 

 

For noen er det kirketid søndager.
For meg er det en stille dag, og i de tider det IKKE var korona – var søndag min kinodag 🙂
Jeg elsker kino!

 

 

Trærne begynner nå bli nakne…
Men fortsatt er det vakre farger ĂĽ se over alt.

 

 

Hei hei!

 

I bildet under;
kan det vĂŚre en hund med en katt pĂĽ ryggen??
Jeg bare lurer  hihihi
Om du ser det samme som meg 😀

 

 

 

 

Mye vann i elver disse dager.

 

 

Og jeg skal rett hjem og kjøre til Aktivsenteret.
Jeg har meldt meg pĂĽ SPINNING i dag.
Jeg elsker spinning – og spesielt når SIV har time.
I dag har hun time – det er lenge siden jeg har vært på spinning….  og i dag VIL Jeg.

 

Spinning er en herlig treningsform som gir god kondis og utholdenhet – og er en skånsom og god trening for hele  kroppen.

 

For en forrykende time!
Jeg er stolt!
Tar ut maks – vi var åtte på time og Siv blei inspirert av vår ståpåvilje gjennom timen.
Da blir hun også glad og ivrig 🙂

 

 

Tigermamma!
Stolt over gjennomført god spinning-time 😀

POWER OG MESTRING!

Jeg er snart tilbake der jeg SKAL vĂŚre etter mitt hode.
Med hensyn til trening og turer 🙂
Det jeg elsker <3

 

 

 

#søndag #utetid #trening #power #mestringsfølelse #aktivtrening #minhelse #detjegelsker

10 kommentarer
      1. Tusen hjertelig takk!! GOd søndag videre! Fikk med meg litt fotball Norge Romania der Norge gjorde det bra 🙂 jaja fotball er fotball..

    1. Å sĂĽ godt ĂĽ høre at formen er stigende! NĂĽ blei jeg glad pĂĽ dine vegne! Lekre bilder – og høsten er virkelig her nĂĽ….. jeg tror det er en hund, eller kanskje en bamse, hihi….! Godt jobba pĂĽ trening – det er deilig etterpĂĽ! Klemmer <3

    2. SĂĽ fint at du har fĂĽtt gjort det du ville i dag. Meg var det nok med husvasken i dag og bevegelighetstrening.
      Chattet med familie:)
      Har vÌrt pü spinning før noen ganger. Men nü, kun innesykling hjemme i ny og ne:)

      1. Det er godt med innesykling i ny og ne ogsĂĽ 🙂 Koselig ĂĽ chatte med familie 🙂 Vaske hus ja… jeg tar litt nĂĽ og litt da.. SĂĽnn har det blitt med den saken 🙂

    3. Så bra at formen er stigende. Jeg har vært på spinning en gang, og det var ikke noe for meg. Sikkert fordi kondisen var på bånn 😁
      Flotte bilder i dag ogsĂĽ!
      God søndagskveld. Klem 🙂❤

    4. Helt klart en hund med katt pĂĽ ryggen 😀 Siden du sa det liksom… sĂĽ det da 🙂 Jeg har vĂŚrt pĂĽ tur pĂĽ landet jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg