og sĂ„nn gĂ„r no dagane…vepsebol og minner.. det gĂ„r hĂ„nd i hĂ„nd..

 

Livet gÄr hÄnd i hÄnd med alt det andre
.

 

Forskjellige gjÞremÄl

Hus
 tak
 vindskeider som mĂ„ skiftes og vepsebol som er tomme
  🙂
Heldigvis for tomme vepsebol!
Og god hjelp med vindskeider ogsĂ„ blir det nytt dekke pĂ„ tak ut pĂ„ hĂžsten 😀
Alltids noe med hus

Herlig med god hjelp!

 

 

Et lite minne – min bestemors pikenavn <3
Det er fra konfirmasjonstiden pÄ tidlig 1900 tallet
Jeg husker henne knapt – da jeg var bare 4 Ă„r ish nĂ„r hun dĂžde fra oss.
Kreften tok henne sÄ alt for tidlig.
Ei bestemor som vart ukjent for meg,
men lever gjennom fortelling fra de som husker og kjente henne
Min pappa sin mamma <3

 

BlĂ„klokkene som kommer igjen og igjen – Ă„r etter Ă„r og like vakre

 

Gjenglemte ting og tang
.
Sikkert ikke savnet heller..
Det vére seg en sokk, ei bukse til en liten en eller ei badedrakt som har vért i havet og svþmt


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ting kommer og gĂ„r – som alt mulig annet
..
Kalver blir til kuer osv
.

Og tomater blir grþnne – gule og til slutt rþde

Livet gÄr hÄnd i hÄnd med alt det andre



 

 

 

Og sÄnn gÄr no dagane
..

 

 

#ogsÄnngÄrnodagane #livetgÄrhÄndihÄndmedaltdetandre #livet #hÄndihÄnd

4 kommentarer
    1. Ja, sĂ„nn gĂ„r no dagan… ting skjer… forsvinner… nytt skjer….! Jeg trenger nye vindskier, men snekkern min utsatte det til neste Ă„r, hihi….. ! Jeg har ganske nytt tak heldigvis – sĂ„ det holder leeeenge. Tror det er 12 Ă„r siden jeg gjorde det! Fine bilder, Mette – til og med et nytt hjerte… <3

      1. Til og med et nytt hjerte <3 Ja ene taket skiftet jeg for mange Ă„r siden… og nĂ„ var det det minste taket som stod for tur og det MÅ gjĂžres fĂžr vinteren 🙂 Jeg er heldig og har en hobbysnekker jeg da hihihi som hjelper meg med deler av ting og tang 😀 Tusen takk!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg