pass på deg sjæl!… mine resultater etter 7 uker med karboredusert kosthold! .. og DIY – pergola..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund er det vakker morgenhimmel mot nord.
Vakre fargepaljetter mellom skyene i det solen er på vei opp.
Temperaturene er merkelige for tiden.
I går var det hele 14 varmegrader 🙂

 

I bloggverden ser det slik ut:

 

Plass nr. 25 = JANNE NORDVANG
Pass på deg sjæl!

 

Plass nr. 55 = OUTDOORKIDS
Mine resultater etter 7 uker med karboredusert kosthold!
Gammelt nytt…

 

og

 

Plass nr. 100 = HUSET PÅ LANDET
DIY – Pergola

 

Ja vi må passe på oss selv!
Både dette med avstand, håndvask og det sosiale.
Men også dette med egen helse og utseende – alt etter hvor opptatt man er av det.
Jeg skal til frisøren snart – orker ikke vente til desember som først var bestemt..
Og jeg barberer meg både her og der stadig vekk – det gror ikke over alle tre-grenser her nei…
Og jeg passer på meg selv ved å trene – gå turer og timer med Yoga <3
Egen helse er viktig og det er som sagt opp til hver enkelt om man vil gå i pysj-bukse døynet rundt eller gjøre litt av det at en står opp om morgenen og kle seg litt annerledes – altså ikke gå igjen i pysjen liksom.
Jeg skal ha på skjørt i dag!

 

 

Karboredusert kosthold er ikke noe for meg 🙂
Passer på hva jeg spiser, hva jeg putter i munnen… av søtt og salt og alt annet…
Ta litt mindre på tallerken.. det er mitt tankesett for å gå ned i vekt.
Pluss være aktiv!

 

Hmmm skulle jeg hatt en Pergola?

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #bloggere #blogglisten #blogg

6 kommentarer
    1. Hihi, jeg nærmest hylte av latter da jeg leste innlegget til Janne…… men – jeg passer på alt, det vil si åssen jeg ser ut på alle områder og åssen jeg kler meg ute….! Blir vel ikke noe morsommere denne tida her om en sitter stille i ei utvaska joggebukse og spiser potetgull og blir giddalaus…. nei – opp og hoppe! Samme når det gjelder maten – jeg tror som deg at å spise mindre, og mindre sukker og søtsaker + mer aktivitet er best – det funker iallfall for meg….! Og en pergola har jeg skikkelig lyst på…! God klem <3

    2. god morgen ,ja det er vår i luften ,mild og fin vind ,men håper vi får litt vinter når vi skal ha vinter og ikke få alt i mai :=) da vil iallefall jeg ha vår.
      Ja en må passe på seg selv ,kl 7 var jeg i dusjen og jeg har rukket å vaske hus ,riste og lufte tepper ,nå er det en kopp kaffe før støvsugeren får svingt seg :=) kan ikke bare sitte på baken nei .
      Pergola er fint ,men på min ønskeliste står en gapahuk ,om den kommer hvet jeg ikke ,men det er lov å drømme

    3. Kjempefint blogginnlegg, og du har så rett!

      Alle må vi passe oss selv både når det gjelder egen helse og utseende. Vi finner alle sammen det som fungerer for oss. Det som fungerer for meg trenger ikke fungere for andre.

      Høres så fornuftig ut 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg