rattvarme, nye erfaringer og venninner

 

Klar for tur til Ålesund

Ny MR, denne gang av bihuler… og deretter skravletid med mi gode storesøs og venninne,  Marita 😃 🩷

 

Jepsipepsi 🙈😃😊

Har du rattvarme?

Ny erfaring 🙄 Easypark

Er noe med alt nytt 🙈😃

Funker nok – og det gjorde det! Jeg er bare pysete på nye ting for tiden 🙄

Vente på hurtigbåten 🚶‍♀️‍➡️🛳

Honnør tur og retur kroner 130 👍 Det koster, det er helt sikkert

Så var hun der, gode Marita 😃🩷

Vi titter litt i butikker, er innom bruktbutikk der jeg falt for en kjole som selvfølgelig ikke passet.  Italiensk stil 🤩

“Oh my god” så lekker!!💃

Meeeeen for liten ja….

Når man forelsker seg i en kjole 😍

Jaja….

 

Ålesund er fin uansett årstid,  men nå er det mye is og glatte fortau 🙈

Vakre bygninger

 

Lunsj på Dråpe er bare lekkert 👍

Så er det på tide å snu nesa hjemover 😊

Alltid kjekt å møte Marita,  også har vi laget et par nye planer 😍 Vi gleder oss mot vår og sommer!

 

Hurtigbåten er innom Valderøy på både tur og retur

 

Lag deg en fin dag videre 🌹

8 kommentarer
    1. Koselig med en tur og treff! Rattvarmer har jeg ikke, men det burde jeg nok hatt…. 🙂 deilig da! Easypark er praktisk – jeg bruker den mye egentlig! Fiiiine bilder fra snørik Ålesund! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg