roomtour gjør meg svimmel og københavn gir lykkerus

OG BITTELITT FORANDRING I
BLOGGTOPPEN – IALLEFALL PÅ PLASSENE UNDER 1. PLASSEN

 

3. plassen tilhører i dag ANNA RASMUSSEN
Og jeg må jo bare si at jeg blir litt svimmel av alle disse #roomtour som skal være i huset til anna rasmussen.
Og både barn og vegger står i stil til hverandre.
Det er gutterommet sin dag i dag.
Alt står på linje – en hundekurv i hjørnet med baller i for den som vil leke der.
Pastellfarger.

Jeg husker gutterommet til mine gutter – ja for de har hatt både felles rom og hvert sitt rom alt etter alder og hva som har passet.
Teppe med landsby i seg i alle slags farger der de lekte med biler, køyeseng og regnbuens farger, ikke noe system i farger fra gulv til tak og fra sengetøy til gardiner og guttenes klær – ikke noe system.
Og jeg tror de hadde det HELT TOPP i kaosrommet de hadde – med leker OVER ALT.
Kan du se det for deg ??

 

2. plassen tilhører i dag SRAAD
Og hun har reist til KØBENHAVN.
Så, varmere strøk venter – enn så lenge.
Øvelsesreise over dammen først.
Med munnbind og antibac innen rekkevidde.
Hun er så lykkelig at hun tar selfier over alt, og håret ligger helt ned i bakken til tider, av lykke.
Og følg med, for det blir VLOGG i lykkerus, fra Køben 🙂

Jeg skal IKKE ta fly dette året.
Her sitter jeg og skal ta NY koronatest i dag, fordi jeg har blitt forkjølet og skulle ha MIN siste arbeidshelg FØR ferien starter.
Får ikke jobbet denne helgen, og går dermed syk UT i ferie – med karantene til prøvesvar er forventet og opplest.
Satser på at det er NEGATIVT – og at denne rutinen bare er slik.
Det er mange som er forkjøla nå – og kanskje har det med været å gjøre…..
Eller så er det noe som eksploderer fordi  ALLE er ute på farten.

Sraad har startet med København som oppvarming før hun tar sats og reiser til varmen.

Jeg tar sats og satser på å bli frisk og rask!!

Ha en frisk og fin dag der ute!
Det er helg og snart ferie – yuhuuuuu!

 

 

 

#blogg #bloggere #bloggtoppensnr2og3 #bloggensandreplass #bloggenstredjeplass #bloggtoppen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg