Skal vi by – fortsatt makover….. og østmarka

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

I går kom sola tilbake og tørket opp alt regnet.
Åh gud bedre så herlig det er når skylaget åpner seg og noe blått skimtes, pluss strålene av sola som lekende lett rører deg i ansiktet.

Og slik bli det visst i dag også.
Sol og blå himmel!
En vakker høstdag – og så er det opp til hver enkelt av oss hva vi vil fylle dagen med 🙂

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

Plass nr. 25 = AURORA GUDE
Skal vi by?

 

Plass nr. 55 = SARAAEMILIE
Samme innlegg som sist og gangen før…
Makeover – stue.

 

og

 

Plass nr. 100 = TUROGTRENING
Østmarka.

 

 

Jeg er heldigvis ikke der; skal vi by….
Jeg har mitt eget hus – selveier og er fornøyd med det.
Men….
Kanskje en dag vil jeg prøve å kvitte meg med dette huset?
Og da blir det jo litt slik; skal eg by?
Men enn så lenge, kråkeslottet mitt elsker jeg!

 

I stua mi har jeg jo kjøpt ny lampe.
Og nå kom det en ny pute og en ny duk inn også.
Sånn smått om senn blir ting litt nytt og slik jeg tenker det skulle bli.
Kanskje kommer det bilder…
Vi får se.

 

Tur og trening er som meg.
Trening inne og ute!
Fjellturer, fjøreturer, trene yoga og sånne ting.
Helt etter mitt hjerte 😀

 

 

#blogeretopphundre #bloggtoppen #blogg #bloggere #blogglistentopphundre #blogglisten

4 kommentarer
    1. Var nesten at jeg begynte å tenke på leilighet her… men slo det fra meg…. så nei, jeg skal ikke by! Leste tur og trening for første gang til morran – topp! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg