Snar pÄ tv igjen! Litt mÞrkt.. og latsiden..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund er klokken alt for tidlig..
Men i dag skal jeg til Ålesund i konfirmasjon, og mĂ„ ta ferge tidlig, og da MÅ jeg opp tidlig for Ă„ gjĂžre meg klar.
Bunad skal pÄ, hunden skal luftes, og jeg mÄ unngÄ stress.
SĂ„nn er det med den saken.

 

I bloggverden er det slik i dag:

 

Plass nr. 25 = AURORA GUDE
Snart pÄ TV igjen!

 

 

Plass nr. 55 = EVAS WINDOW
Litt mĂžrkt

 

og

 

Plass nr. 100 = REDNECKFRUE
Kan ikke ligge pÄ latsiden

 

Jeg er her i bloggverden jeg – og ser ikke meg selv pĂ„ TV i nĂŠrmeste fremtid iallefall 😀  hehehe

Det er hyggelig nĂ„r man er savnet i bloggverden 🙂
Men av og til er det nok slik at man kan ta pauser – la blogg vére blogg – og prioritere helsa fþrst.
Slik er det med mange av oss tenker jeg.
SĂ„ kommer man sterkt tilbake etter hvert.
Det som er helt sikkert er at det er godt Ă„ vite at noen leser, og noen savner ens innlegg.

Trimme hjernen er bare bra!
Veldig sunt rett og slett 🙂
Men Ă„ utvide sertifikatet, det tror jeg ikke jeg skal gjĂžre.
Trenger ikke det, tror jeg 🙂

 

 

 

#bloggere #blogg #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogglisten

12 kommentarer
    1. Oi, sĂ„ kjekt at jeg fĂ„r vĂŠre med her hos deg i dag ♄ Tusen takk ♄
      Ja, det er faktisk veldig hyggelig Ă„ fĂ„ hĂžre at man er savnet. Det varmer mer enn man kan tenke seg. Det er rĂžrende og hyggelig ♄
      HĂ„per du har en fin helg, og at du fĂ„r gĂ„tt gode turer og gjĂžre ting som du blir glad av ♄ Klem

    2. Jepp sĂ„nn er det bare,, kjenner jeg gĂ„r tom for blogge lysta av og til 😀 Men sĂ„ kvikner lysta til igjen… 🙂 Men slett ikke med ambisjoner om avansement opp pĂ„ TV nivĂ„ 😀

    3. Hmmm…. nei ikke pĂ„ tv jeg heller….. og det er ikke mĂžrkere enn jeg klarer Ă„ tenke meg bort! Heldige meg! SkjĂžnner godt at det er slit med sykdom, da mĂ„ man ligge lavt i terrenget! HĂ„per du koser deg i konfirmasjon 😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg