snø snø snø og vür

TORSDAGEN 

Dagen føyk avgårde med oppussing innendørs………….

Men, en tur for hund og menneske vart det, og den turen gjekk til
Muletua og Barmen.

I snø!

 

En vinterdag i den vakre vårmånen, Mai 😀

 

 

 

 


Utsikt ned mot Mulevika og ut til Skorpa.
Når jeg ser på bildet i etterkant, ser jeg at bildet kan ha formasjon som et “nebb” eller noe lignende.
Kan du se det?

#hundenLeia elsker snø

 


#hundenLeia og skyggen 🙂

 

 

Jeg har ikke signert i en #turbok siden 12 mars………
Det er ingen krise det…..
Men nü tenkte jeg at det var pü tide ü signere igjen  hihihi
Og med #hĂĽndsprit i lomma, kan jeg trygt #signere.
Sprite før og etter!
Jepsipepsi

 

Og i solveggen stiger temperaturen 🙂

 

 

 

Denne stillheita en finner oppe i fjellet.

 

 

 

 

 

 

Jeg elsker #tusenfryd   – disse små er så vakre 🙂
En av mine favoritter – og som stikker frem året rundt her ute i havgapet 🙂

 

 

#hvitveisen har fĂĽtt kjenne pĂĽ kulden.

 

 

Men vi bukker ikke under av den grunn.

 

Det er håp i hengende snøre – og våren har nettopp begynt.
Så dette blir bra – det er jeg helt sikker på!

 

 

 

#deterhüpihengendesnøre #vürmünenmai #vürmüne #snøimai #mai #fjelltur #natur #hobbyfotograf #fotoglede #selfie #fjelltid #utetid #turglede #bilder #minebilder #vür #liveterbestute

2 kommentarer
    1. Alt blir bra til slutt…. Men du verden for et hav av vakre bilder… Snekkerne dine er helt sikkert mye mer samarbeidsvillig, enn den derre vĂŚrguden! Men nĂĽr det er som verst, sĂĽ kan det bare bli bedre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg