søndag – utetid og det regner..

 

 

SØNDAG

Høsten går mot en slutt…
Litt kontraster i farger, og det regner ute.

Paraply, hund og menneske pĂĽ en morgentur rundt i deler av bygda.

 

 

 

 

 

 

Hunden Leia syntes jeg blei for opptatt med blada som ligger på bakken…
Så da begynte hun å slikke og bite i de jeg fokuserte på 😀
Hehehehehe

 

#drĂĽper

 

#drĂĽperpĂĽblad

 

 


Og det regner…..og blåser

 

 

 

Men det er sĂĽ mye vakkert ute <3

 

 

 

 

#hundogparaply

 

 

Jadda.. litt #sjølfie også – med ny #lue som er hjemmestrikket av restegarn

 

 

 

 

 

Ha en fin søndag der du er!

 

 

 

#haenfinsøndag #søndag #morgenturibygda #paraply #detregnerute #søndagsvibber #shetlandsheepdog #hundpütur #hundenLeia #høstfarger #kontraster #utetid #utpüturaldrisur #fotoglede #hobbyfotograf

10 kommentarer
    1. Det ser skikkelig forblåst og fælt ut ja 😮 Men litt godt også, Jeg skal også en snartur ut å kjøpe noe potetmos eller noe 🙂 Trenger å lufte snuten LITT. Må bare tørke håret litt først 😀

      1. Ja nå har jeg ligget i badekaret og har deretter vasket badet! Godt med alt som er gjort 🙂 God søndag videre til deg <3 klem

    2. Du vandrer i høstens vakre detaljer.
      Uten støy og mye rabalder.
      Se dette blad, med farger og drĂĽper.
      Mens Leia stopper og stønner og müper.
      Men omsorgen renner jo nesten over…
      NĂĽr alt dette vakre skal skjermes for regn.
      Da vet du sĂĽ sikkert hva du da treng’.
      En rosa skjerm med sorte prikker.
      Da beundrer du “verket” og smiler og nikker.

      Ha en flott søndag, klem 😀

      1. Smiler! Tusen hjertelig takk for et slikt fint dikt! Og dette kommer jeg til ü dele pü blogg og min nye FB side (Mette Josteinsdatter Etdiktomdagenoglittil ) om du synes det er ok <3 klem og god søndag!

    3. Ja, idag er det regn og vind…. skikkelig høstvĂŚr! Fine bilder har du fĂĽtt- kos ĂĽ vĂŚre ute uansett syns jeg! Har tatt meg en langtur idag, og er snart klar for en ny! 🙂 klem

      1. Ja det er kos ĂĽ vĂŚre ute uansett 😀 Jeg tror ikke det blir flere turer pĂĽ meg 🙂 Fokusere pĂĽ ĂĽ bli bra til jobb i morga 🙂 Men vi fĂĽr se…. kanskje blir det en tur til… hihihi klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg