spĂžrsmĂ„l og svar om trening… DIY lysestake pĂ„ budsjett… og miniatyrhuset er Ăždelagt…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

 

I skrivende stund hĂžrer jeg regnet knatrer mot vinduet.
NĂ„ er det BARE to dager igjen til jul

Og det som ikke er ferdig nÄ, uten om litt diverse handling pÄ butikk, ja, det fÄr vÊre.

 

 

Og en annen ting; skifte i toppen!
Det var egentlig pĂ„ tide 😀

 

 

 

I bloggverden ellers ser det slik ut:

 

Plass nr. 25 = INGRID AGUILUZ
SpÞrsmÄl og svar om trening

 

Plass nr. 55 = KARIANNE NESSE
DIY Lysestake pÄ budsjett

 

og

 

Plass nr. 100 = LADYAUGUST
Miniatyrhuset er Ăždelagt

 

 

Jeg har ikke trenet pÄ en stund.
Har en skulder som ikke er god, og i gĂ„r var jeg pĂ„ MR – sĂ„ da fĂ„r eg vel vite hvordan Ă„ forholde seg til akkurat det problemet etter hvert 😀
Savner uansett trening og etter jul er jeg tilbake pÄ YOGA!

 

Jeg har en lysestake/adventsstake som jeg har hatt i mange Ă„r.
Den tar jeg frem til fÞrste advent, setter hvite lys i, og nÄ er advent over og da settes den bort til neste Är.

 

NĂ„r ting man har laget, blir Ăždelagt, og kanskje ikke kan bli reparert heller
. da blir man litt lekk og lager store sĂžlepytter


.

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #blogglisten #bloggere

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg