spørsmĂĽl og svar om trening… mine resultater etter 7 uker med karbo… og billebĂŚluer..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund er det blitt søndag 🙂
3. juledag..
Kommer jo ut av telling med disse dagene…
Men det er #romjul og dagene er stille.
Veret er stille.
Tida er stille…
Det er snart nytt ĂĽr!

 

I bloggverden er det ikke mye nytt:

 

 

Plass nr. 25 = INGRID AGUILUZ
Spørsmål……

 

 

Plass nr. 55 = OUTDOORKIDS
Mine resultater etter 7 uker med…

 

 

og

 

 

Plass nr. 100 = MIN HANDARBEIDSHULE
BillebĂŚlue

 

 

Jeg har ikke trenet på lenge….
Tok noen Yoga-øvelser i går og lovet meg selv at NÅ er det nok pause…. Jeg kan gjøre litt hjemme for tiden 🙂

 

 

Ikke noe lavkarbo her!

 

 

Jeg strikker på en ny genser, til min “svigerdatter”  som bor i Oslo.

 

 

 

#blogg #blogglistentopphundre #bloggere #bloggeretopphundre #blogglisten

4 kommentarer
    1. Her bør jeg vel ha som forsett å begynne å trene. Men liker sjelden å ha forsetter akkurat nyttår. Men trene BØR JEG 🤔

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg