tankespinn inn i dagen….

Reklame | KID

 

God morgen Norge!

Her er det full snøstorm… fra nord..
En vindretning vi har bare nĂĽr det skal vĂŚre kaldt.
Og nå er det kaldt…
Men usikker på hva som er meningen med akkurat dette været…
I morgen er det meldt stor sol igjen..
Jammen har vi variert vèr på disse kanter…
Men det rykker voldsomt når vindkasta kommer – og det har vært hele TRE lynd og torden hittil dette døgnet.
Jeg hadde noen planer for denne dage, bl.a. noe handling av mat og kanskje noen gardiner på KID…
Men er usikker pü om jeg løsner bilen i dette veret.. sü fortsatt henger det røde gardiner i kjelleren, og de für bare henge til jeg har vÌrt pü KID.
KID er plassen jeg finner enkle og lange gardiner som passer mine vinduer.
Og det er billig!

Sü spørs det hvilken farge jeg skal gü for..
Jeg får se hva de har inne 😀
Men noe fresht må det nok bli 😀

 

 

Plass nr. 50 = NINA UTEN FILTER

 

 

Åååå jeg elsker dette kjøkkenet til Nina uten filter…
Nytt og herlig liksom.
Men, jeg elsker ogsü MITT kjøkken, med den røde veggen som gir meg energi.
Nytt er herlig rett og slett.

Vondter..
Hvorfor mü vi egentlig ha disse vondtene som kommer i bølger.
Av og til er de jo nesten helt borte – også kommer de med forsterket styrke og bare kaster seg over oss…
Hodet opp og føttene ned!
Hodet over vannet – og vi står han av….   <3

 

 

 

#blogglistentopphundre #plassnummer50 #blogg #bloggere #bloggeretopphundre #bloggtoppen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg