tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Tirsdag…
Måtte tenke bittelitt på om det var mandag eller tirsdag…
Men det er tirsdag – for i går tok jeg feil og trodde det var søndag, men vi hadde altså kommet til mandag, i går…
Vaskemaskina surrer i bakgrunnen, hører jeg.
Sekstigraders vask…
Så henges de ut på klessnoren etter hvert… på min veranda vendt mot nord
Klestørk ute i naturen er så herlig, og hos meg finnes det ingen tørketrommel
Jeg trenger ikke det, har jeg alltid tenkt…
Har aldri hatt det behovet…
Jeg lar klærne tørke ute, under tak.
En stormdag henger jeg de på et klesstativ inne…
Alle andre har tørketrommel og sier at DET MÅ JEG HA!
Nei… jeg klarer meg uten….

 

 

Plass nr. 50 = ISELIN GUTTORMSEN

 

Plass nr. 71 = LENEETARNES

 

Plass nr. 97 = VEGARDS VERDEN

 

 

 

Lag deg en fin tirsdag

 

#tankespinninnidagen #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #topphundrebloggere

6 kommentarer
    1. jeg har tørketrommel ,men bruker det ikke på alle klær ,handukane ja for dei blir så mye av det ,og arbeidsklærne til mannen når det er vinter eller dårlig vær alt annet henges ute i vinden ,sola eller inne på en klestativ :=) ha en fin dag

    2. Her brukes også naturmetoden. Vind og luft ute om sommeren og luftfukting inne i det vedfyrte huset om vinteren. Har aldri hatt tørketrommel. “Går bare an for deg som bare har en unge”, sa de. Mulig de hadde rett😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg