tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

NĂ„ gleder jeg meg til #tv2 Ă„pner sendingene sine igjen, til uka 🙂
Kjenner jeg savner denne kosestunden om morgenen, med herlige folk, god mat og film/serie-tips og bare #GODMORGENNORGE

 

Det er fredag – og helga er her igjen.
Igjen og igjen.
Varmen slÄr mot meg,
og sa de ikke at det skulle vĂŠre regn i dag da??
Samma det
 Lekkert med blĂ„ himmel – selv om jeg sitter her og svetter bitte litt 😀

Bloggverden stÄr ikke stille selv om blogglisten har hengt seg totalt opp.
Eller gidder du ikke blogge eller lese blogger fordi det ikke skjer noe pÄ lista??
Livet gÄr jo videre selv om blogglisten henger
 men jeg forstÄr at noen er avhengige av Ä se hvor de ligger i bloggverden
.

Mine innlegg kommer uansett om jeg stĂ„r bom fast pĂ„ lista
 jeg blogger som vanlig, for det kommer jo ut til verden, uansett 😀

Men plassene 50 – 71  og  97 er jo ogsĂ„ de samme dag ut og dag inn
 sĂ„ da legger jeg bare ut noen tilfeldige som jeg liker Ă„ lese 🙂

 

Tenkte faktisk jeg skulle forhÄndsstemme i dag, sÄ er det gjort


Skal du stemme
 og vet du hvilket parti du skal stemme pÄ??

 

ELEVELE

 

LILLASJEL

 

DIXIEROSE

 

 

STÅ DEG VEL OG LAG DEG EN FIN FREDAG

 

 

 

#blogglistentopphundre #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #stÄdegvel #tankespinninnidagen #blogglistahenger #blogge #bloggeretopphundre #blogglede #forhÄndsstemme

6 kommentarer
    1. Ja, det er litt stille her. Men som deg blogger jeg. Her er regnet kommet. Gleder meg over det pÄ vekstene sine vegne. BjÞrka begynner Ä bli gul. Kos deg med dagen <3.

    2. ja her i bloggverden gÄr livet sin vante gang om plogglisten stÄr stille ,jeg blogger fordi det er hyggelig og jeg har jo sÄ mange koslige bloggvenner jeg liker Ä fÞlge ,statisiken ser jeg skjelden pÄ ,for meg har det liten betydning .
      Jeg forhÄndstemte i gÄr ,veldig greit Ä vÊre ferdig og jeg viste hvem som skulle fÄ min stemme :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg