tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Gjeeesp… er den så god  morgenen?
Hopper du opp av køyen og er glad eller ligger du og gnurer og gruer deg for å stå opp..

litt til – bare litt til….

så dupper du av og er trøttere enn da du først våknet….
A eller B-menneske… uansett må man ut av køya.

Så er man litt trøtt og mødd av natta uansett, og skal åpne en pakke kaffe, og får det ikke til plutselig. Den “riv her”-stripa er ikke der – og jeg tenker med meg selv at her var det en feilvare i kartongen… jaja frem med saksa da.
Det slår meg i det jeg leter opp saksa – at kanskje jeg har prøvd i feil ende…
Snur posen og der ja… der var “riv her”-streken – og da var jo alt i orden

Av og til er de minste tingene ganske så irriterende  – man irriterer seg ofte over “filleting” ?

 

Og snart var kaffèn klar!

 

Den kaffien altså – den gjør underverker!

 

DAGENS BLOGGERE

Plass nr. 40 = METTEJOSTEINSDATTER  (jepsipepsi det var meg 🤪)

Plass nr. 62= STORYOFMYLIFE

Plass nr. 88 = NETTERINATUREN

 

 

🌼LAG DEG EN FIN SOMMERDAG DER DU ER🌼

Her er det grått ute – men sola skinner litt uansett – gjør den ikke?
Bare man har det bra med seg selv – så gjør det ingenting om det er litt grått ute

💛

#tankespinninnidagen #morgen #kaffe

8 kommentarer
    1. god morgen ,denriv her streken er trasig på mange produkter,jeg har gitt opp og bruker saksa uansett :=) kaffen er god den selv om jeg har sluttet i dag er det hott te som rensker litt ekstra opp :=) grått ute her også men sola skal titte frem og til kvelden skal vi ha sol og 20 + ,blir en fin jonsokfeiring da

    2. Nå går jeg sporenstreks vei å lager meg kaffe, det hørtes godt ut :). Takk, lag deg en riktig fin dag i dag du også – dagen er unik <3.

    3. Hihi, jeg er verken A eller B menneske og hopper over C og lander på D 😉
      Kaffe gjør underverker og sørger alltid for at kroppen våkner til liv ☕

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg