tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

NÄr mannen i huset ikke fÄr sove fordi du snorker

Har du opplevd det?
Jeg kan ikke forstÄ det!!!
Jeg snorker da aldri – og om jeg gjorde det, ja, sĂ„ var det av det milde slaget i allefall. Ikke slikt som holder folket vĂ„ken 😮
Hmmm  mĂ„ ha med slitenheten Ă„ gjĂžre
 eller tablettene som slĂ„r meg helt ut?
NOE mÄ det da vÊre som ikke er normalt hihihi fordi dette kan ikke stemme vel?
At jeg holder huset vÄkent med snorking?!
Nei vet du hva
.

 

Skulle ikke staten hjulpet SAS mon tro?
FÄ de pÄ bena og fÄ trafikken i god flyt igjen?
Det er mye annet som fĂ„r hjelp – hvorfor ikke ogsĂ„ SAS

 

DAGENS BLOGGERE:

Plass nr. 40 =  ISALICIOUS

Plass nr. 62 = KJERSTIGULLI

Plass nr. 88 = DAMERFORFAEN

 

 

đŸŒŒSTÅ DEG VEL INN I DAGENđŸŒ»

 

 

#tankespinninnidagen #snorking #staten

18 kommentarer

Siste innlegg