tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

🌻🌼🌻

Det er snart helg igjen…
Sommeren er her for fullt – og vi renner bort…varmt om natta 🤪😅
Ja, nei, vi skal ikke klage – det er helt sikkert – det er slik vi vil ha det noen dager 🌞
Kjenne virkelig at sommeren griper fatt og snarer seg inn i margen og gir godfølelsen
Sommer sol og bading!
Det er ingen som ønsker seg regn – nei, det har vi nok av resten av året…
Sommertida, da skal det være over 20 grader på land, helst, og det skal grilles og spises og isen er kjempegod og alle er glade og lykkelige
Bare det er sol og fint…

🌞

Tenker du slik?

Jeg tenker at det får komme det som vil… jeg blir sliten og mødd av varmen og er ikke så glad lenger, i å sitte/ligge ute og brune meg – slik jeg holdt på da jeg var bare ungdommen
Nei, nå er det ok å sitte med ryggen til og lese en bok – gå en tur eller styre med andre ting
Det blir rett og slett for varmt
Men klager ikke nei… bare sier hva som er greia med meg og sommeren liksom, og om du har det slik eller om du elsker varmen og svetten og hetebølgene som siger på

 

 

DAGENS BLOGGERE

Plass nr. 40 = UNDERLIVET
Plass nr. 62 = KVITLYNGVEIEN
Plass nr. 88 = KARIDANSEN

 

 

Var denne siste dagen i juni like HET årene før?
Se i linkene under, og du får svar om hva som skjuler seg i innlegg 🙂

 

30. juni 2015
30. juni 2015

30. juni 2016 rusle

30. juni 2017 blikket

30. juni 2018 super duper

30. juni 2019 ettermiddag og det er opplett

30. juni 2020 på veg

30. juni 2021 tankespinn inn i dagen

 

 

GOD HELG OG STÅ DEG VEL

 

 

#tankespinninnidagen #sommervarme

8 kommentarer
    1. god morgen ,ja det kan bli for varmt ,da er det godt å kunne rusle ned til sjøen og svale beina litt ,er jo kort vei å gå for meg ,tipper jeg rusler ned i dag også :=) men ligge og sole seg har jeg ikke gjort på 40 år aldri likt det for jeg blir så tung i hode av det ,gjorde det en gang på cruise båt men satt igjen med en hodepine fra H etterpå så det var ingen god idet ,nå har jeg opp parasoll og sitter i skyggen når det er på det varmeste .Det har vært litt av hvert av vær dei siste åra for deg ser eg ,men det er sommer og vi tar det vi får ,greit med en regnskur innimellom ,alt planteliv ute trenger jo det ,ha en fin dag

    2. Nydelige bilder, som alltid 😍 Jeg er glad i sola og varmen ☀️ Men ikke den samme soltilbederen som før. Da jeg var ung, var 5 – 8 timer utstrakt på stranda et must. Nå holder det men én time på magen den ene dagen, én time på ryggen den neste, og deretter skygge den tredje. 😊

    3. Lekre bilder, Mette! Og ja – jeg elskeren sommeren… mer og mer egentlig…. men den veldige varmen vi har hatt ei uke nå, syns jeg er innmari slitsom…! Ikke så deilig å sove dårlig heller! Men her jeg er nå, regner det, og det er ikke så varmt, så….! Ingenting kan ødelegge sommerfølelsen min likevel! Klem <3

    4. Som deg så klarer jeg ikke ligge og sole meg når det blir opp i mot 30°
      Da må jeg ha parasoll, og i dag var det for varmt på terrassen, så her ligger jeg inne under vifta i taket. Passe temperatur ☺️
      God helg! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg