tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

I gÄr formiddag, ute pÄ tur, kom jeg over et bilde som tikket inn
Meg pĂ„ ungdomsskolen – som vedkommende hadde kommet over
Og det fikk meg til Ä tenke pÄ fortiden
Dette mĂ„tte vĂŠre 7. klasse den gangen – fĂžrste Ă„ret pĂ„ ungdomsskolen
Og ser jeg nermere etter er jeg sÄ og si usminket
Det var mens jeg fortsatt var upÄvirket av alt fra alle andre

Introduksjonen til ungdomslivet kom brĂ„tt pĂ„ – fra ei lita bygd og inn til for meg “storbyen” 😀  Som var et lite sted det ogsĂ„..
Skjermet pĂ„ en mĂ„te – ute i bygda – trygt og godt


Hvor er jeg der?
DrĂžmmene om fremtiden
Den dÄrlige tiden med Ä bli raskt voksen for Ä fÄ vÊre med pÄ alt som skjer

Da alt gjekk for sakte – kunne ikke bli fort nok voksen
Har alle drÞmmene nÄdd frem
Blei alt som forventet
Mye gjekk nok i knas – det var ikke alt som var like spennende nĂ„r virkeligheten slo inn
 men voksenlivet har seget pĂ„.
Jeg er her ennĂ„ – 40 Ă„r senere – i et annet liv fĂžles det ut som 🙂

 

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 40 = ZOETICWORLD
Plass nr. 62 = ELINWERONIKAS
Plass nr. 88 = ELINEREDDERVERDENLITT

 

 

 

Lag deg en fin ny dag der du er

 

 

#tankespinninnidagen

10 kommentarer
    1. Det livet det livet. Da jeg var ung ville jeg videre fort, men nÄ vil jeg at tiden gÄr sakte. Herlig bilde av deg med smilehull da ogsÄ. Klemsiklem:)

    2. Tusen takk for visning av fine bilder 😀 Herlig ungdomsbilde av deg! Du ser ganske tankefull ut, ja. Jeg hadde omtrent samme sveis som deg pĂ„ den tida, men sminke dukket ikke opp i ansiktet mitt fĂžr jeg var 20 🙂

      1. Tusen takk 🙂 Jeg sminket meg fra jeg begynte pĂ„ ungdomsskolen. Det var da verden kom inn og jeg oppdaget sminke – rĂžyk osv…

    3. SĂ„ fin du var som tenĂ„ring â˜ș Vi hadde nok mange drĂžmmer den gangen om hva vi skulle oppleve i Ă„rene som kom, og noen av de ble kanskje oppfylt mens andre aldri helt skjedde. Ha en fortsatt fin torsdag, klem đŸ€—

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg