tankespinn inn i dagen…

 

 

God morgen Norge!

 

Gjeeeesp
.
Klokka tikker og gÄr.. ikke fort nok egentlig

Kunne gÄtt slik fort at det var anstendig tid Ä stÄ opp til, men, anstendig nok, og klokka passerer 06.00
God morgen!
Det har visst vĂŠrt fullmĂ„ne – og det mĂ„ vĂŠre det som har gjort sĂžvnen sĂ„ dĂ„rlig i natt.
FÞler jeg har vÊrt vÄken siden 04.30
Mye tanker og slikt som surrer rundt i hodet
Reisefeber og annet

Det er viktig Ä tenke seg frempÄ liksom.. jeg er litt flink til det.
Overtenke i lange baner – til tider..
FullmÄnen fÄr skylden for denne nattens korte sÞvn
Å vĂŠre sĂ„ lys vĂ„ken tidlig tidlig er egentlig litt slitsomt
Å sove til 06.30 er jo mĂ„let 😀
Men men
 uroen i kroppen gir seg nok sikkert nÄ snart
Hva er det ikke en kopp nytraktet kaffe kan gjĂžre med et menneske?
I allefall med de som liker kaffe da

Virker fullmÄnen inn pÄ deg?

 

 

DAGENS BLOGGERE:

Plass nr. 38 = MONIKAMDESIGN

Plass nr. 60 = MATVALORER

Plass nr. 86 = KARISREISEBLOGG

 

 

God ny uke til deg der ute – og stĂ„ deg vel

 

 

#tankespinninnidagen

11 kommentarer
    1. Ja, jeg innbiller meg at jeg pÄvirkes av fullmÄnen. Men sÄ vidt jeg har observert sÄ varierer det litt hvor mye. Lag deg en god mandag!

    2. God mĂ„rra 😊 Yeppz, kaffe gjĂžr underverker â˜•đŸ€© Og ja, fullmĂ„nen virker inn pĂ„ meg. Ikke bare pĂ„ sĂžvnen, men det “river i sjela” nĂ„r den er bĂ„de helt full og helt i ne.
      Ha en nydeligvakker mandag đŸ„° Klemz

    3. God morgen her ogsÄ!
      Nydelige rosebilder!

      Jeg har sovet godt hele natten og startet dagen med en tur fĂžr frokost.
      Deilig!
      NĂ„ er det tid for Ă„ nyte morgenkaffen! đŸ€—đŸ€—đŸ€—

    4. Jeg tror nok ikke fullmĂ„nen virker pĂ„ meg – da virker den i sĂ„fall motsatt, for jeg pleier ikke Ă„ sove sĂ„ godt, men det gjorde jeg i natt….! Merkelig…. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg