tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Som dame er det forskjellig vi må igjennom gjennom livet
Som dette med mammografi

Jeg er innkalt og skal i november
Har du fått innkalling og har tenkt at dette ikke er viktig
Jeg anbefaler deg å ta den timen
Det er så viktig
Og det er ikke så vondt
Jeg har tatt mammografi i mange år allerede
I en periode var jeg med i en mammografiring
Og hvorfor det
Jo, fordi vi er en brystkreft-familie
Det er et skummelt ord
brystkreft-familie
kreft-familie
kreft

TA DIN SJEKK!
MØT OPP TIL TIMEN!

 

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 36 = VERALYNN
Plass nr. 58 = NINAELIZABETH
Plass nr. 86 = TORJUSDOLO

 

Så er det den helga klokka skal stilles TILBAKE!
Nå synes jeg virkelig de kan slutte med dette her…
Hva er vitsen.
Synes den tida som er nå, er helt passe!

Det er uansett siste helga i oktober!
Hvor forsvant oktober?
Den er fortsatt, men har rundet seg selv ganske hurtig…

 

STÅ DEG VEL 

 

#tankespinninnidagen #mammografi

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg