tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

 

Tankespinn inn i dagen tenker jeg kommer litt sjeldnere enn hver eneste dag.
Tankespinn og plass nummer 50 kommer nĂĄr tankene spinner som mest.
For meg er det viktig at ikke blogg blir bare rutine  – og bare sende ut et innlegg som ikke betyr noe.
Jeg deler mine dikt her inne og sitater og ordtak og dikt fra andre.
Jeg deler min helse og andres helse, og bøker og filmer, hjemmestrikk osv
Det må være en mening med blogg for meg – og jeg deler mine turer i fjell og fjøre og bilder jeg tar.
Hund og katt!
Middag og bakevarer – ja – jeg deler mye – men ikke alt.

 

Så herfra blir det tankespinn inn i dagen bare når det føles rett.
Det har føltes rett inntil nå.
Nå følte jeg at jeg ikke hadde noe å spinne om – og da roer jeg ned.

 

 

Plass nr. 50 = QUEENDTHATSME

 

 

 

“Frank” er i farta nordpå…. og jeg håper han går fram med varsomhet.

 

 

STĂ… DEG VEL DER DU ER!

 

 

#tankespinninnidagen #blogg #topplisten #plassnummer50 #stĂĄdegvel #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg