tankespinn inn i dagen….

 

God morgen Norge!

 

Reklamene sender ut hele tiden, alt vi trenger… og absolutt mye vi IKKE trenger…
F.eks. denne mirakelmasken til Linda Johansen….
Kanskje jeg skulle prøve den?
Vet ikke…
Har du prøvd den?
Jeg som reagerer på alt nesten, uten om Lòreal sine kremer…
Tror du jeg hadde tült denne mirakelmasken som gir meg ny glød og vakker hud?
Hmmmm
Reklamer gjør noe med en iallefall
Men jeg vet ikke…
Kanskje skal jeg bare holde meg til Lòreal – det jeg virkelig tåler, av merket…
Jeg bruker jo ansiktsmasker til tider,,,
Når jeg kommer på det…

 

Plass nr. 50 = ISELIN GUTTORMSEN
Sexolog eller offentlig profil?

 

 

Ja det er viktig med opplysninger fra barnetrinn og oppover.
Sexologiske veiledere.

 

Jeg visste “nada” da jeg gjekk på barneskolen.
Min mor fortalte meg ingenting.
For min del var det slik at vi fikk et blad på skolen der det stod om menstruasjon…
Og renslighet…
Og det som stod beskrevet som “underlivet” tolket jeg som der hjertet låå, for hjertet var jo livet…
Og under livet måtte være armhulene….
Å være så uvitende er ikke bra….
Men så er det jo alltids andre som vet mer og man fikk jo informasjonen i drypp, litt etter litt 😀

 

 

 

 

#bloggere #plassnummer50 #blogglisten #blogg #bloggeretopphundre #topplisten #sexologiskeveiledere #uvitenhet

8 kommentarer
    1. God morgen til deg 🙂 ønsker deg en fin dag!
      Det var andre tider før, men hadde vĂŚrt greit med internett den gangen ogsĂĽ…

    2. reklamen putter jeg fort i søppelbøtten her pü macen ,kremer er jeg ikke flinke med ,men prøver vÌre flink med solkrem nür den tid dukker opp igjen .
      seksualundervisning ja ,jeg fikk mensen pü barneskulen en dag jeg var pü skolen,jeg var sikker pü att jeg skulle dø,lÌreren gav meg et bind og sa det ikke var farlig det var noe som skjedde med alle jenter,ja det var det jeg fikk lÌre og hjemme ,nei der var sünt prat tabu fikk ikke nevne slike ting høyt,ei i min klasse mütte gü med dopapir i trusa da hun gikk pü ungdomskulen ,noen kanger med to lag truser ,nür hun fikk høre om bind hvet jeg ikke men hüper hun viste da hun kom pü videregüende

    3. Vi hadde sexualundervisning og noe om pubertet og kroppen. Tror det var helsesøster som kom. Det var grusomt flaut. Og jeg tror ikke vi spurte om noe som helst. Bare satt og hørte. Men glad jeg fikk litt informasjon da 🙂

    4. Viktig med info – heldigvis har det blitt bare bedre og bedre! Jeg lĂŚrte alt det der av mamman min faktisk! Ansiktsmaske husker jeg kanskje noen ganger….. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg